Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Tuesday 3 April 2018

KURSUS SPA THE WALKING BEAUTY 2018


Assalamualaikum wbt...

Bersua lagi kita kali ni kan? Hurmm... apa pulak Kak Lia nak cerita tentang entri kali ni ye?? Korang dah ready nak tahu ke? Jom... follow me!!

Hari ni Kak Lia nak terangkan tentang 'KURSUS SPA THE WALKING BEAUTY 2018'


KURSUS SPA THE WALKING BEAUTY 2018 ni adalah yang paling menarik, ohsem dan tip-top berbanding kursus TWB yang ditawarkan sebelum ini. Fuhh!! rasa menitik-nitik peluh kat dahi ni nak bercerita tentang pakej kursus spa kali ni. Jap ekk... nak ambik tisu jap lap peluh... hehehe..

Ok, sambung... Korang nak tahu tak kenapa Kak Lia berpeluh dan berdebar je bila nak cakap pasal pakej KURSUS SPA THE WALKING BEAUTY 2018 ni? Sebabnya, untuk kursus spa terbaru ni kami menggunakan produk YOUTH SKINCARE yang baharu sahaja dipasarkan bulan Mac lepas tapi Subhanallah...dia punya sambutan memang tak terjangkau, gigil kepala lutut nak tunggu stok baru. Mana taknya, stok masuk terus habis... lepas tu masuk lagi stok baru habis lagi. Tak menang tangan dibuatnya...

YOUTH SKINCARE

Produk YOUTH SKINCARE dari shaklee ni memang tengah VIRAL sekarang. Sebelum ni, pakej spa kami menggunakan produk NUTRIWHITE tetapi memandangkan Shaklee dah stopkan pengeluaran NUTRIWHITE sebab nak keluarkan YOUTH SKINCARE makanya secara automatik kami pun wajiblah menggunakan produk baru ini juga untuk pakej spa terkini kami. Dan sudah semestinya hasil dari menggunakan produk tersebut lagi kebaboom!! Hehe...I'm so excited!!

Untuk pengetahuan korang lah kan, YOUTH SKINCARE ni telah menjalani kajian selama 8 tahun tau... itu bukannya tempoh yang singkat. Kalau korang baru bersalin, anak korang darjah 2 baru lah YOUTH SKINCARE ni dikeluarkan. Hebat kan?? Sebabnya Shaklee memang sentiasa memastikan keselamatan dan keberkesanan setiap produk yang akan dikeluarkan.

Jom kita terokai apakah disebalik YOUTH SKINCARE ni...


LUMINOUS GEL OIL CLEANSER
3 dalam 1, tidak mengandungi sabun dan pH seimbang. Pembersih ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten & polifenol serta alga untuk MEMPERHALUS DENGAN LEMBUT, MENYUCI & MENYEDIAKAN kulit anda untuk langkah seterusnya.

Key Ingredients :-
 Vital Repair + Complex
 Muscadine Grape Extract
 Exfoliating Green Algae Complex



PERFECTING SKIN TONER
Bebaskan kulit anda dari sel-sel kusam & ejen pencemaran persekitaran serta tunjukkan kepada dunia, diri anda yang lebih cerah dan berseri. 
Lakukan lebih dari biasa untuk MEMBERSIHKAN SEL KULIT MATI, MENGHIDRATKAN & MEMBEKALKAN NUTRISI bersama dengan campuran vitamin penting, polifenol & bahan-bahan botanical yang berpaten untuk kulit yang berseri.



Key Ingredients :-
 Vital Repair+ Complex
 Muscadine Grape Extract
 Rejuvenating Green Algae Complex




YOUTH ACTIVATING SERUM


Youth Activating Serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yg kritikal. 



Terdiri dari campuran vitamin, polifenol & YOUTH Complex kami yang berkesan, ia menggalakkan penghasilan kolagen serta PEMBAHARUAN PADA PERINGKAT SEL, membuatkan kulit anda jauh lebih muda untuk mencapai keremajaan kulit & keserian unggul.

Key Ingredients :-
 YOUTH Complex with Apple Cell
 Lotus Japonicus
 Encapsulated Vitamin A














AGE DEFENSE MOISTURIZER - SPF 50

Perlindungan untuk kulit anda adalah lebih dari hanya melindunginya dari sinaran matahari.

Lindungi kulit anda lebih dari sekadar sinaran matahari dengan PELINDUNG MATAHARI BERSPEKTRUM LUAS SPF 50 UVA/UVB. Vitamin & nutrien botani melembapkan kulit anda & menambahbaikan penampilan kulit anda secara menyeluruh.


Key Ingredients :-

📌 SPF50
 Vital Repair+ Complex
 Muscadine Grape Extract

RADIANCE C + E
Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten & vitamin E serta ekstrak del raspberry membantu untuk menegang, mencecah & mengurangkan kehadiran garisan halus & kedutan.
Radiance C + E mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit & memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.

Untuk kesan yang lebih menakjubkan, gunakan bersama rejimen penjagaan kulit anda selepas menggunakan serum.

Kapsul berdos-tunggal yang mudah digunakan ini adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan, vegan, 100% terbiodegradasi & diformulasikan tanpa bahan pengawet.


Key Ingredients :-

 20% Pure Vitamin C
 Vitamin E
 Plus Raspberry

ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM - LIGHT
Ekstrak Alga Marin, Muscadine Grape & Lotus Japonicus serta anti oksida yang lain MENGGALAKKAN PROSES PEMBAHARUAN SEL KUKIT ANDA semasa anda tidur. Campuran botanikal khas kami membantu merangsang penghasilan kolagen & elastin, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin & cerah.

Key Ingredients :-
 Vital Repair + Complex
 Schisandra Chinensis 
 Lotus Japonicus

Rasanya dah cukup jelaskan serba sedikit penerangan tentang produk YOUTH SKINCARE ni. So, sekarang ni kita beralih arah pulak kepada Pakej KURSUS SPA THE WALKING BEAUTY 2018

Korang sudah tahu kan salah satu benda yang paling special yang ada dalam pakej spa TWB ni ialah YOUTH SKINCARE. Keduanya yang akan menambat hati korang bila join kami ialah kursus spa kami ini adalah KURSUS SPA BERSIJIL. Kursus Spa The Walking Beauty bukan acah-acah anak ayam je tau. Hehehe... Bila selesai je training, korang akan dapat sijil penyertaan di mana sijil ni memang orang berebut-rebut nak sebab VALUE sijil tu sangat tinggi nilainya. Ahaakkss...

Dah boleh faham setakat ni? Ok, kita pergi ke next step... saat yang korang nanti-nantikan sudah tentulah nak tahukan berapa pula harga pakej kursus ni...



Harga Pakej TWB yang terbaru tahun 2018 ni ialah RM1,999. Korang akan dapat:

- Youth Complete Set
- Scrub
- Masker
- Beg SPA
- Ion Massage
- Steamer
- Trial Kit
- Sijil


Dan korang akan belajar 5+1 courses iaitu:

- Relaxing Facial
- Body Scrub
- Aura Bath
- Hands & Foot Spa
- Sauna




*+1 how to set up home & mobile spa*

BONUS:

- Modul lengkap
- Support group sepanjang hayat
- Beauty products lengkap
- Basic tools
- Lifetime coaching
- Income 5 penjuru

Dengan pakej lengkap yang kami tawarkan ini, habis je training dah terus boleh run spa dan bolehlah menikmati income yang berlipat ganda dengan penuh senyuman ok.

Tak tahu skill spa? Tak ada basic? Jangan risau sebab kami akan ajar dari ZERO to HERO, MODUL kami adalah antara MODUL yang paling mudah dan FUN!! 

Nak tengok testimoni yang dah berjaya? Klik di sini.


So, Kak Lia dah bercerita panjang lebar ni... kalau korang berminat nak join sila hubungi Kak Lia sepantas kilat ok...FISRT ACTION FIRST RESULT!!

Hubungi:

Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Pemilik Spa Q And Mamacare
No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: noorhazliraofficial
Email: liabr_78@yahoo.com.my



8 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Td dpt lg call from org yg nak join SPA TWB. Katanya ada kwn dia approach dia utk belajar SPA @ 6k punya kos.

    Fuh! 3X ganda harga Pakej Training SPA TWB. TWB ni SERIOUS dah cukup MURAH dgn ILMU, MODUL LENGKAP, SPA TOOLS, BEAUTY PRODUCTS, SUPPORT GROUP yg disediakan.

    Buat apa invest duit dkt sesuatu yg kita sebenarnya boleh dpt pd harga yg lebih murahkan. Tepuk dada, tanya duit. Hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaahhh.. betul tu kan sya? Buat apa kita nak invest kt benda yg lebih mahal kalau kita ada pilihan yg lebih murah dan berbaloi...

      Delete
  4. Wah.. Terbaik!! Paling ekslusif tu tentulah skincare Youth yang super power tu. Hehehe.. Untung lah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg ekslusif ler kan guna youth. Org lain berebut2 nak youth, kesannya mmg cukup power. hehehe

      Delete