Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Sunday 29 April 2018

YOUTH SHAKLEE BERSAMA SPA TWB

YOUTH SHAKLEE BERSAMA SPA TWB


Assalamualaikum sayang-sayang Kak Lia.

Nampaknya bulan ni aktif betul Kak Lia mengupdate blog. Bukan apa, sebab banyak sangat perkara menarik dan best yang ingin Kak Lia kongsikan bersama tentang SPA NATURAL di bawah naungan THE WALKING BEAUTY iaitu SPA SHAKLEE di mana produk-produk yang digunakan ialah produk SHAKLEE semata-mata. 

Kenapa SHAKLEE? 

Kerana ianya terbukti berkesan dan dijamin selamat serta bebas daripada 2500 jenis bahan kimia yang berbahaya. 

Ok guys, korang tahu tak apakah skincare terbaru shaklee sekarang yang menggantikan Nutriwhite? Alaaa... yang tengah VIRAL sekarang ni... Hurmmm... YOUTH Skincare ler, baru jer dipasarkan bulan MAC lepas di Malaysia dan produk ini menjalani 8 tahun kajian sebelum dikeluarkan tau. Satu jangkamasa yang agak lama, bukannya 'produk timbang kilo' dari kilang negara seberang.

Contoh gambar produk skincare timbang kilo


YOUTH sekarang ni macam goreng pisang panas, mana taknya setiap kali stok baru masuk memang sekejap je dah habis. Kalau korang lambat, memang terpaksa tunggu next stock la pulak. Kadang-kadang kitorang ni terpaksa pulun sampai berpeluh depan komputer bila nak order, sebab kena order online.  Laman web Shaklee dah macam traffic jam kat jalanraya. Hehehe...

Semua orang excited sangat nak dapatkan YOUTH ni. Mana tidaknya, Nutriwhite yang dah bertahun kat pasaran sebelum ni pun sangat berkesan inikan pula produk yang baru dan terbukti keberkesanannya seawal 7 hari melalui ujian klinikal bukan self-claim semata-mata tau!

Haaa... inilah yang bernilai dan exclusive sangat dengan The Walking Beauty sebabnya kami menggunakan YOUTH Skincare dalam service spa kami. 


Apakah Beza YOUTH Skincare Dengan Produk Lain Di Pasaran?

YOUTH menjalani ujian klinikal yang direka oleh World Class Skin Expert dengan menggunakan Skin Age Index yang mana ianya mengkaji kehadiran tanda-tanda penuaan melalui data klinikal.

Salah satu kajian dibuat adalah ke atas kedutan wajah (wrinkles). Skin Age Index ni mengukur sehingga kedalaman dan kepanjangan kedut itu. Memang detail kan? Setakat ni, belum ada lagi produk lain yang buat kajian sangat terperinci macam Shaklee buat ni. 

Tanda-tanda penuaan yang dikaji adalah seperti berikut:

- Kedutan dan garis-garis halus
- Saiz pori-pori 
- Tona kulit
- Tekstur kulit
- Pigmentasi
- Kekenduran kulit
- Kelembutan dan seri kulit


Hasil menunjukkan 100% daripada wanita yang mengikuti kajian ini terbukti kulitnya menjadi lebih muda berbanding sebelumnya, hanya dalam tempoh 7 hari sahaja dan 2/3 wanita berjaya menjadikan kulit lebih muda 10 tahun dari usia sebenar.

Apakah Produk Yang Terdapat Di Dalam Set YOUTH Skincare?

Untuk pengetahuan korang, terdapat 6 produk di dalam set ini iaitu:

1. Luminous Gel Oil Cleanser 
2. Perfecting Skin Toner 
3. Youth Activating Serum
4. Age Defense Moisturiser SPF 50
5. Advance Renewal Night Cream
6. Radiance C + E

Apakah Bahan Yang Terdapat Di Dalam Set Youth Skincare Sehingga Membuatkan Ia Amat Berkesan?



Cuba korang tengok gambar kat atas tu, memang special sangat bahan-bahan yang digunakan untuk hasilkan YOUTH ni. Jadi tak hairan lah YOUTH ni boleh menjadikan kita sentiasa AWET MUDA dan ANTI-AGING di mana kita akan kelihatan lebih muda 10 tahun dari usia sebenar. 

Jom kita lihat satu persatu fungsi bahan-bahan tersebut.

1. Apple Cell Extract & Gentle Vitamin A 
    - Apple cell merupakan sel yang hampir sama dengan sel kulit manusia, 
      sebab itu lah ianya sangat berkesan untuk mempercepatkan kadar  
      pembaharuan sel kulit. Kedua-dua bahan ini berfungsi untuk menyegarkan  
      dan melebutkan.

2. Schisandra Chinensis Fruit Extract
    - Berfungsi untuk menyokong struktur kulit muda dan memberi khasiat 
      kepada kulit.

3. Vital Repair + (Vitamins, Botanicals)
    - Untuk melawan radikal bebas dan memberi perlindungan kepada kulit.

4. Lotus Japonicus Extract 
    - Untuk menyokong penghasilan kolagen dan elastin serta memberikan 
      ketegangan tanpa kedutan kepada kulit.

5. Muscadine Grape Polyphenols
    - Untuk melindungi kolagen dan elastin serta perlindungan berkesan ke atas 
      kulit.

Bila dah seronok baca dan tahu dengan lebih jelas tentang YOUTH ni, dah tentulah korang nak tengok TESTIMONI pulak kan? Ok, Kak Lia pun tak sabar nak tunjuk kat korang semua hasil testimoni-testimoni yang dah gunakan YOUTH. Skroll je gambar-gambar kat bawah ok... hehe













Wowww!!! Sudah terang lagi bersuluh hasil penggunaan YOUTH Skincare ni memang superb duperb, betul tak? Hebat bukan?? Kak Lia memang teruja sangat dengan YOUTH ni, secara keseluruhannya ia kelihatan jauh lebih mendahului Nutriwhite dari segi kualiti dan keberkesanannya. Lebih-lebih lagi bila ada penambahan produk Radiance C+E tu, menjadikan YOUTH satu pelaburan yang sangat berbaloi untuk semua peringkat umur lelaki dan perempuan. 

Jadi, kalau korang rasa muka dah ada kedut-kedut, jeragat bertompok atau pun jerawat yang banyak meh ler cuba produk YOUTH Skincare ni. In Sha Allah, dijamin keberkesanannya dan korang terpaksa lah nampak lebih muda lepas ni. Hehehe...



Dan.... inilah yang membuatkan specialnya Home And Mobile Spa The Walking Beauty (TWB) sebabnya kami menggunakan produk YOUTH dalam service kami. 

Untuk korang di luar sana yang teringin sangat nak memiliki spa di atas nama sendiri, memang bertuahlah kalau join kami sekarang sebabnya dengan harga pakej kursus spa yang kami tawarkan sememangnya dah termasuk dengan produk YOUTH ni serta produk-produk kecantikan yang lain. Kami juga menyediakan barang keperluan spa untuk korang run terus spa selepas selesai je training dengan hanya SATU HARGA sahaja. 

Sila klik pakej terbaru kursus spa TWB untuk tahu dengan lebih lanjut harga terbaru Pakej SPA TWB.




Memang untung dan sangatlah berbaloi pelaburan korang nanti. 

By the way, kalau ada di antara korang atau kawan-kawan yang nak buat facial area Kota Bharu, Kok Lanas, Ketereh, Machang dan juga Jerteh boleh hubungi Kak Lia ok.

Kalau ada sebarang pertanyaan, memang sangat-sangat dialukan dan jangan malu-malu itik dan contact Kak Lia ok.

Sila hubungi:

Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Pemilik dan Pengusaha Spa Q And Mamacare
No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: noorhazliraofficial

Email: liabr_78@yahoo.com.my



0 comments