Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Sunday 22 April 2018

TOP TEN PRODUK SHAKLEE

TOP TEN PRODUK SHAKLEE 


Assalamualaikum sayang-sayang Kak Lia semua.


Alhamdulillah, bersua lagi kita kat medium blog ni kan. Hari ni Kak Lia nak bercerita sikit tentang Shaklee. Sebut tentang Shaklee ni sebenarnya korang tahu dan kenal tak Shaklee ni? Kak Lia pasti mungkin masih ada ramai lagi di antara korang yang tak berapa tahu lagi tentang Shaklee ni. Betul tak? Ok, kepada yang masih lagi tertanya-tanya apakah Shaklee tu, meh Kak Lia terangkan.

Shaklee ni adalah sebuah syarikat Supplement semulajadi yang telah wujud tahun 1956 lagi. Maknanya dah lebih 62 tahun bertapak di dunia.

Tapi, jangan terkejut pulak sebenarnya multivitamin shaklee ni telah wujud awal lagi sebelum penubuhan syarikat Shaklee iaitu 100 tahun di dunia.

Untuk pengetahuan korang, Shaklee mempunyai 24 jenis vitamin dan ada 10 jenis vitamin terbaik jualannya setiap bulan yang wajib korang tahu iaitu: 

1. ESP Mixed Soy Protien

2. Vita E Complex

3. Ostematrix

4. Vivix

5. Sustained Release Vitamin C Plus

6. Lecithin

7. Alfafa Complex

8. Callogen Powder

9. Omega Guard

10. Vitalea Iron Formula




Untuk entri kali ini Kak Lia nak kongsikan hanya 5 di antara 10 vitamin terbaik Shaklee ni dulu ok. Selebihnya nanti, Kak Lia kongsikan di masa akan datang. Jadi, korang boleh klink link di bawah untuk tahu dengan lebih detail tentang 5 jenis vitamin tersebut.







So, macamana? Dah habis baca ke semua link tentang 5 vitamin tu? Dah faham dan clear fungsi vitamin masing-masing? Nak cuba? Nak cantik? Nak sihat? Jadi, apa yang ditunggu lagi tu? PM/Whatsapp Kak Lia sekarang ok.

PM/Whatsapp/Tele:

Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Pemilik dan Pengusaha Spa Q And Mamacare
No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: noorhazliraofficial

Email: liabr_78@yahoo.com.my



0 comments