Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Saturday 14 April 2018

MODAL MINIMA BUKA SPA

MODAL MINIMA BUKA SPA






Assalamualaikum sayang-sayangku sekalian.

Sayang-sayang sihat ke? Haaaa... ada rupa macam Dato' Seri Vida punya soalan tak? Biasalah, ku memang gila glamour kan... Hehehe..

Hurm... mesti korang terfikir apa pulak kisah yang Kak Lia nak kongsikan hari ni dan apakah yang ada di sebalik gambar kat atas tu? Apa-apa pun comel kan model berdua tu. Memang lah comel, team TWB katakan... 

Untuk entri kali ni Kak Lia nak berkongsi cerita, berkongsi rasa, berkongsi kegembiraan dan berkongsi rahsia bagaimana caranya untuk membina SPA TANPA KEDAI di atas nama sendiri dengan modal yang amat MINIMA. Mungkin ada di antara korang semua yang minat sangat dalam bidang kecantikan dan spa ni tapi masih terbelenggu dengan pelbagai soalan dan masih blur atau pun masih tak tahu cara untuk mulakan bisnes yang korang idamkan.

Susah ke nak bina SPA TANPA KEDAI atas nama sendiri ni? Ya Allah, jawapannya TERAMAT MUDAH. Macamana? Jom baca sampai habis dan korang akan tahu caranya.

SPA TANPA KEDAI yang di kelola oleh The Walking Beauty (TWB) ni adalah bisnes yang paling mudah dan menguntungkan. Tujuan TWB ditubuhkan adalah untuk membantu para wanita di luar sana supaya dapat memiliki bisnes sendiri tanpa pening untuk memikirkan modal, anak-anak, masa dan famili.

Kak Lia berani jamin kalau korang berada di bawah team TWB, memang bertuahlah badan. Mana taknya, kami semua dijamu ilmu-ilmu berharga yang berterusan. Macam-macam ilmu yang korang akan dapat, merangkumi semua aspek iaitu kecantikan, kesihatan, bisnes dan juga ilmu akhirat. Semua diajar tau!! Hebat kan?


MOBILE SPA

Korang tahu tak apakah beza MOBILE SPA dan HOME SPA? Ramai juga tau yang belum tahu nak bezakan antara keduanya. Ada juga bila Kak Lia bercerita tentang MOBILE SPA dan HOME SPA ni kat customer ataupun prospek, semuanya ternganga... lepas tu baru diorang faham..."ooooo.... macam tu bezanya". 

Special untuk korang, Kak Lia bagi bonus kalau nak tahu dengan lebih lanjut silalah klik beza mobile spa dan home spa supaya nampak lebih clear persoalan tu. Hehe... takdelah berkerut sangat dahi tu nak faham kan...

Ok, untuk entri kali ni Kak Lia khususkan MOBILE SPA sahaja. Bisnes MOBILE SPA ni cukup mudah hanya memerlukan handphone dan internet di jari. Ye lah, kalau takde internet macamana kita nak promote melalui media sosial kan dan mudah untuk kita berkomunikasi dengan customer nanti.




Tuntutan hidup hari ni memerlukan semua wanita bergerak pantas. Mana nak uruskan anak-anak, suami, keluar bekerja, kerja rumah, urusan rumahtangga dan sebagainya. Wanita hari ini bukan macam mak-mak kita masa dulu kala yang hanya duduk kat rumah uruskan anak-anak dan suami je. Betul tak? Wanita hari ini, semua benda kena buat dan banyak sangat berfikir. Sehinggakan nak ber 'ME-TIME' pun tak sempat.

Jadi, inilah tujuan MOBILE SPA macam kita ni. Kita tawarkan service spa macam kat kedai tapi bezanya kita bawa ke rumah. Kita akan pergi ke rumah customer untuk buat service spa mengikut masa dan hari yang ditentukan oleh customer. Dengan ini, customer akan dapat merasai nikmat rehat dan dibelai seolah-oleh berada di pusat rawatan kecantikan dengan hanya berada di rumah. 

Service MOBILE SPA amat memudahkan customer. Mereka tidak perlu memikirkan mana nak letak anak-anak bila ke spa, tak perlu nak drive hadap traffic jam dan tak perlu nak cari parking pun. Bila buat kat rumah, sambil buai anak pun boleh ber 'ME-TIME'. Dan inilah yang kita mahukan, win-win situation. Customer happy dan kita pun senang. Korang jangan risau, bila kita ke rumah customer duit minyak dan tol akan ditanggung oleh customer dan ini telah pun mendapat persetujuan awal dengan customer sebelum kita deal.


  
Bisnes MOBILE SPA ni boleh dibuat bila-bila masa je, contohnya kalau korang balik kampung atau pergi bercuti kat mana-mana bawa je beg spa tu. Dah tentulah dalam beg spa tu semua kelengkapan dah ada kan. Manalah tahu, silap-silap haribulan ada je orang nak buat facial atau pakej spa lain masa korang bercuti tu terus boleh buat. Orang lain cuti keluar duit, kita pula bercuti pun boleh sedut duit. Untung makkk.... hahaha...

Ni contoh twbians yang cuti-cuti Malaysia pun boleh dapat duit.


Buat duit masa Cuti Hari Raya

Buat duit masa Cuti Balik Kampung



Ni pula antara testimoni-testimoni yang dah join TWB. Memang teruja semuanya dan mereka merasakan amat berbaloi join TWB.








Korang tentu bersemangat dan teruja kan bila dah dapat tahu yang sebenarnya mudah sangat bisnes MOBILE SPA. Yang penting, tak kira siapa pun korang boleh terus join kami dan kami akan beri tunjuk ajar sehingga korang berjaya dan bangga memiliki SPA TANPA KEDAI di atas nama sendiri. Haaaa...cenggituu....

Dan hari ni korang memang bertuah kerana terpilih dan terbaca entri Kak Lia ni. Dan lagi bertuah sekiranya korang join team MOBILE SPA TWB sebabnya terlalu banyak benefit dan peluang yang korang akan dapat bila berada di dalam team kami yang tengah VIRAL sekarang ni. Yang paling best dan istimewa ialah TWB menawarkan 5 PENJURU INCOME!! Ni RAHSIA terbesar yang paling mudah untuk dapat dan semuanya LAYAK menerima 5 penjuru income ni bila once korang dah join TWB. Suka tak? Suka tak?? Hehehe...Of course lah suka kan, siapaaa lah yang tak nak duit. Betul kan?

So, AGEN SPA DIPERLUKAN dengan segera!! Kami sedang mengembangkan lagi gelombang TWB ke serata negeri di Malaysia ni dan kalau korang nak tahu kami pun dah ada wakil di luar negara tau. Sememangnya, MOBILE SPA hari ini telah menjadi satu fenomena di seluruh negara dan rugi sangat kalau korang tak grab peluang yang ada terbentang ni. 


Nak jadi salah sorang dari Geng Jutawan Spa TWB? Tunggu apalagi, PM ler Kak Lia cepat-cepat. Kak Lia pun tak sabar nak tunggu korang join ni. Jom... sama-sama kita meroket. 

Kalau korang ada sebarang pertanyaan, nak tahu dengan lebih lanjut pakej kursus spa, harga kursus spa ataupun memang tersangatlah nak join kami, sila hubungi:

Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Pemilik dan Pengusaha Spa Q And Mamacare
No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: noorhazliraofficial

Email: liabr_78@yahoo.com.my






7 comments:

  1. Bestnya baca..kalau tak join lg TWB ni,memang trus rasa nak join ni..TWB memg e best!!!

    ReplyDelete
  2. Bestnya baca..kalau tak join lg TWB ni,memang trus rasa nak join ni..TWB memg e best!!!

    ReplyDelete
  3. Terbaik la entri, sempoi jek layan

    ReplyDelete