Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Friday 3 August 2018

"TWB The Glamorous Mobile Spa"

"TWB The Glamorous Mobile Spa"


Pengasas Spa TWB (Master Ainul Shahrazad)

Alahaiii... apalagi yang boleh Kak Lia katakan kalau tentang The Walking Beauty  ni. Rasa nak berjoget ulala je, mau takkkk... Sebab TWB ni ialah Projek Spa Bergerak Yang Paling Glamour kat Malaysia hari ini. TWB tengah trending sekarang ni tau.... Tengok je lah Pengasas TWB kita ni, pun dah bergaya sakan... glamour gitu kan?? Hehehe... Rugi sangat kalau korang asyik skodeng kami je tapi tak nak join.

Kenapa Kak Lia cakap macam tu?


Sebabnya TWB ni menawarkan 5 penjuru income yang tak akan dapat kat mana-mana pun. Nak tahu tak apakah 5 penjuru income tu? Ok, Kak Lia bagitau di antaranya je lah ek iaitu:

1. Instant cash dari service SPA
2. Income hasil dari bonus shaklee
3. ....?
4. ....?
5. ....?

Haaaa...cukuplah dulu Kak Lia bagitau 2 penjuru income, 3 lagi tu rahsia lah. Takkanlah nak bocorkan rahsia semua terus, betul tak? Nanti tak suspen..hehehe..rahsia ni istimewa hanya untuk korang yang dah sertai dan jadi famili TWB sahaja.

Ok, mesti korang tertanya-tanya macamana boleh dapat income hasil dari bonus shaklee tu kan? Kalau korang nak tahu, kami menggunakan produk shaklee 100% untuk service spa ni sebabnya produk shaklee adalah yang terbaik dan dijamin keselamatannya. Jadi, customer tak perlu nak risau dengan kandungan produk yang digunakan.


Percayalah, dengan Projek Spa Bergerak The Walking Beauty, dijamin 100% korang akan dapat buat duit hari-hari. Akibatnya, kita dapat tersenyum manis setiap saat sebab terpaksa terima duit kepuk-kepuk tiap-tiap hari.

Di samping itu, yang membuatkan TWB ni glamour giler ialah trip ke luar negara tiap-tiap tahun dengan PERCUMA sahaja!! Wooww!! Seronoknya.... Siapa yang nak sponsor tiket pergi-balik bercuti ke luar negara secara percuma kan?

Tapi, inilah yang akan korang dapat bila join kami. Kadang-kadang, kita nak pergi ke luar negeri pun tak lepas, ini kan pula ke luar negara. Hahaha... betul ke tak? TWB dah offer PERCUMA tinggal nak grab je. Peluang di depan mata kenapa tak nak rebut kan??

Antara trip yang ahli TWB dah sertai ialah:

2015 - Melbourne
2016 - Perth (lokasi cerita Jangan Benci Cintaku ; Akasia TV3) hehe..
2017 - Maldives
2018 - Paris

Semua tempat yang best-best!!


Apa yang membuatkan TWB melonjak naik dan trending ialah ahli-ahlinya sendiri yang mana mereka bukan dari golongan-golongan yang biasa-biasa. Kebanyakan dari mereka mempunyai kerjaya yang hebat-hebat semuanya.

Oklah korang, setakat ini dulu untuk entri Kak Lia kali ini. Banyak lagi sebenarnya nak bercerita tentang TWB ni. Nanti tunggu next episode ok. 

Untuk korang yang teringin sangat nak jadi antara ahli famili kami di TWB boleh lah contact Kak Lia seperti berikut:


Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Pemilik dan Pengusaha Mamacare Beauty Centre
No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: noorhazliraofficial


Email: liabr_78@yahoo.com.my



1 comment:

  1. Why do sports toto mean English words - Sporting 100
    What does English mean? 바카라 사이트 Meaning of the 사이트 추천 word toto in 토토사이트 English. What bet365 is an English word toto in English? หาเงินออนไลน์ — What does an English word toto in English?

    ReplyDelete