Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Thursday 26 April 2018

CARA BEBAS HUTANG MELALUI BISNESS SPA TWB

CARA BEBAS HUTANG MELALUI BISNESS SPA TWB


Assalamualaikum sayang-sayang Kak Lia semua... 

Dengar je nama Kak Lia ni dah tak ada cerita lain dah yang nak dikongsikan, of course lah mengenai spa. Ye lah, kita kan perempuan, dah tentu semua suka cantik-cantik dan suka manjakan diri. Baik ngaku, betul tak? Hehehe...

Tapi, apa yang Kak Lia nak kongsikan ni, bukan kita habiskan duit untuk cantikkan diri tau, malah sambil cantik kita terpaksa terima duit. Terpaksa KAYA! Macamana caranya?? Haaa.... kenalah setia membaca, barulah rahsia tidak lagi menjadi rahsia.

Kak Lia nak tanya satu soalan, siapa di antara korang yang TIADA HUTANG? Hidup hari ni kalau tak berhutang, tak sah!! Nak pakai kereta cantik, kena berhutang... nak beli rumah, kena berhutang... Pendek kata semua berhutang lah, tapi hutang dengan bank lah kan. Hehe... Beban tak kalau kita berhutang ni? Jawabnya, nak tidur malam pun tak lena kan? Gaji singgah sekejap je hari ni dalam akaun bank kita, esok dah sikit. Minggu depan dah tinggal saki baki... Tiga minggu kemudian, dok melopong sambil garu kepala pening nak cari duit.

Jadi, Kak Lia rasa bertanggungjawab untuk berkongsi dengan korang macamana nak hidup dengan BEBAS HUTANG!!


Apa yang Kak Lia perhatikan, semua orang pada hari ini semuanya terpaksa melakukan dua kerja dalam satu masa untuk menambah pendapatan dalam keluarga. Memang kesian sangat, dahlah penat dengan kerja hakiki... lepas kerja terpaksa pulak buat side income. Kalau tak cari side income memang tak cukup untuk belanja bulanan, betul tak??

Sama juga dengan Kak Lia.... selain kerja hakiki, Kak Lia pun buat side income tapi alhamdulillah side income yang Kak Lia buat ni terlalu mudah, happy dan sangat menguntungkan iaitu Bisnes SPA Kecantikan (Home and Mobile Spa).

Bisnes ni tak perlu sewa kedai, staff atau pun modal yang besar. Hanya menggunakan barang yang ada sekeliling kita pun dah boleh run bisnes spa ni.

Kepada sesiapa yang belum tahu lagi, Kak Lia menjalankan bisnes SPA SHAKLEE di bawah naungan The Walking Beauty Project (TWB) di mana pengasasnya ialah MASTER dalam Shaklee iaitu Pn. Ainul Shahrazad. Bisnes spa kami ini hanya tertumpu kepada SPA WANITA sahaja kerana kami ingin membantu wanita-wanita di luar sana supaya dapat berdikari dengan usaha sendiri dan juga dapat membaiki kewangan keluarga. 





SPA SHAKLEE ini ialah SPA NATURAL di mana kami menggunakan produk shaklee dalam setiap rawatan spa kami. Produk yang digunakan 100% terjamin keselamatannya kerana ia adalah produk semulajadi dan tanpa campuran bahan kimia.

Kelebihan bisnes SPA SHAKLEE ini ialah korang akan menjana pendapatan dari 5 penjuru. Haaa... special kan? Betul ke hanya dengan bisnes spa akan dapat banyak sangat bonus? Ye, betul... semua ni korang akan rasa bila korang join kami. 

Apa yang Kak Lia kongsikan ni semuanya adalah berdasarkan dari pengalaman Kak Lia sendiri dan juga perkongsian dari ahli-ahli TWB yang lain. Semua yang join dah dapat merasakan betapa mudahnya menjemput rezeki hasil dari bisnes Spa ni.

Kenapa Kak Lia katakan bisness spa ini terlalu mudah dijalankan? Kerana wanita pada zaman sekarang ni terlalu sibuk dengan urusan kerja dan seharian membuatkan mereka tiada masa untuk ke Pusat Rawatan Spa. Jadi, kita sebagai beautician, akan membantu mereka mendapatkan service spa di rumah supaya mereka dapat merasakan seolah-olah berada di Pusat Rawatan Spa tanpa meninggalkan anak. Senang kan?





Service spa yang paling mendapat sambutan ialah Pakej SPA PENGANTIN. Biasalah kan, orang yang nak kahwin ni semuanya nak nampak cantik bila di hari perkahwinan. kak Lia memang tak menang tangan untuk mengambil customer yang nak kahwin ni. Seronok tau!!

Sambil kita manjakan diorang, sambil kita sedut duit. Kadang-kadang duit gaji tak usik pun, simpan ketat-ketat dalam bank. Hasil dari bisnes spa tu lah buat belana harian, bayar segala bil dan hutang-hutang. Alhamdulillah, Kak Lia rasa berbaloi sangat bila join TWB.

Cuba krang tengok gambar-gambar kat bawah ni hasil dari buat bisnes spa under TWB. Memang happening sangat-sangat...










Korang nak rasa tak apa yang Kak Lia dan ahli-ahli TWB yang lain dah rasa? Nak BEBAS HUTANG? BISNES SPA TWB ni lah jawapannya. Tak ada ragu-ragu lagi.

Nak tahu dengan lebih lanjut pakej training Spa TWB atau kalau korang ada sebarang pertanyaan boleh hubungi Kak Lia terus ok.

Pn. Noor Hazlira bt Abdul Rahman

Pemilik dan Pengusaha 
SpaQ And Mamacare

Tel: 019-6442032

Fb: Noor Hazlira
Ig: noorhazliraofficial






0 comments