Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Friday 11 May 2018

KURSUS SPA 1 HARI BERSAMA TWB

KURSUS SPA 1 HARI BERSAMA TWB



Assalamualaikum sahabat-sahabat...

Kak Lia nak tanya satu soalan cepu emas, ada tak sesiapa di luar sana yang masih tercari-cari kerja kosong atau ingin mencari bisness yang sesuai untuk menjana 'side income' bagi meningkatkan ekonomi keluarga?

Ok, sebenarnya Kak Lia nak tunjuk jalan pada korang tentang bisness yang paling mudah dan sesuai untuk kita yang bergelar wanita iaitu Spa Bergerak Tanpa Kedai atau dikenali Home and Mobile Spa. 

Bisness ini direka khas untuk para wanita yang mana masih tercari-cari bisness yang senang, ringkas dan dapat memberi pulangan yang banyak dalam jangkamasa yang singkat dengan hanya beroperasi dari rumah sahaja. Kenapa sesuai dengan wanita? Sebabnya, ia sesuai dengan naluri dan fitrah wanita yang memang sukakan kecantikan betul tak? 


Dengan mengikuti kursus Spa Bergerak The Walking Beauty, anda akan diajar bagaimana cara untuk bermula sehingga pandai dan boleh menjalankan terus perniagaan spa ini dengan modal yang amat minimum dan amat rendah. 


Apa kelebihan yang anda akan dapat dengan menyertai Kursus Spa Bergerak di bawah The Walking Beauty Project? 

Korang akan ditraining atau diajar secara perseorangan. Maksudnya, hanya korang dengan trainer sahaja one to one coaching dan terus dipraktikkan pada model. Dengan cara ini trainer hanya fokus pada korang sahaja. Konsep one to one sangat penting dan lebih baik kerana korang akan dilatih berulang kali dan praktikal sehingga faham.
Kursus yang sangat mudah dan tidak memerlukan masa yang lama di mana ianya tidak mengambil masa sampai sehari pun kerana tekniknya sangat simple dan mudah difahami.
Selepas habis sahaja training, korang terus akan dimasukkan dalam Support Group The Walking Beauty seumur hidup. Di dalam Support Group tersebut, korang akan diajar bagaimana untuk dapatkan pelanggan, promosi kepada pelanggan, teknik marketing dan cara pengurusan kewangan. Selain itu, teknik-teknik kecantikan dan segala persoalan akan dijawab di dalam Support Group tersebut. 
Haaaa..... lagi satu, korang akan diberikan Sijil Rasmi Penyertaan tau!! Dan sijil ni laku walaupun korang berada di mana-mana sahaja. Value sijil TWB ni sangat tinggi dan ini menandakan korang telah sah bergelar Beautician TWB. Best kan?

New Beautician telah mendapat sijil selepas training

Mengapakah Perniagaan Spa Bergerak Menjadi Satu Perniagaan Yang Sangat Menguntungkan?

  • Permintaan Spa Bergerak ini mendapat permintaan dan sambutan hangat di kalangan wanita dan ianya menjadi satu fenomena yang sedang berkembang di negara kita.

  • Boleh dijalankan di mana-mana sahaja walaupun korang sedang bercuti.

  • Tiada risiko untuk bankrup kerana modalnya sangat minimum.

  • Hasil keuntungan lebih besar kerana tidak perlu sewa kedai dan upah pekerja.

  • Tiada risiko kerugian produk atau tamat tempoh kerana kita sendiri boleh menggunakannya.

Jom kita tengok beautician-beautician baru TWB semasa menjalankan training 1 hari TWB...










Ingin menjadi salah seorang daripada Geng Jutawan Spa Kami? 

Jadi, tunggu apalagi? Hanya menjalani 1 hari sahaja kursus spa korang sudah bergelar beautician rasmi TWB.

Kini, The Walking Beauty Project telah melebarkan sayapnya ke serata negeri seluruh Malaysia dan luar negara.

Oh ye!! Sebelum Kak Lia terlupa bagi sesiapa yang berada di Kelantan ingin menjadi salah seorang ahli The Walking Beauty boleh hubungi Kak Lia di mana Kak Lia sendiri yang akan train korang. 

Sekiranya korang berada di luar Kelantan pun tidak menjadi masalah, korang masih boleh juga mengikuti kursus Spa Bergerak ini kerana kami mempunyai wakil di setiap negeri.


Sebarang pertanyaan, sila hubungi:

Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Pemilik dan Pengusaha Spa Q And Mamacare
No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: noorhazliraofficial

Email: liabr_78@yahoo.com.my


0 comments