Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Saturday 1 September 2018

PAKEJ SPA TERMURAH DAN TERLARIS DI KOTA BHARU, KELANTAN (MOBILE AND HOME SPA)


PAKEJ SPA TERMURAH DAN TERLARIS DI KOTA BHARU, KELANTAN



Assalamualaikum sahabat-sahabat di luar sana, di harap semuanya ceria sepanjang hari. Ingat yer, hidup mestilah ceria barulah hari-hari yang kita lalui itu berkualiti.

Bagi kita orang perempuan ni sememangnya terlalu sibuk dengan urusan harian. Selalu jer terkejar-kejar masa dari pagi sampai malam, biasanya bangun pagi kita kena siapkan anak-anak ke sekolah, sediakan sarapan, kemas rumah, basuh kain, sidai baju, lipat kain, masak dan lain-lain. Lebih-lebih lagi bila wanita yang bekerjaya, lepas siapkan urusan anak-anak terpaksa berkejar ke pejabat pula. Hari-hari yang dilalui cukup kelam-kabut, betul tak?

Bila kita sibuk dengan urusan harian, ianya membuatkan kita stress sebab terlalu penat dan tak ada rehat. Bila kita terlalu penat, banyak benda yang kita buat tidak memberi hasil yang memuaskan dan kesan daripada stress itu membuatkan kita cepat marah, mood swing. 

Dari tu, penting untuk kita sebagai wanita ni 'mencuri' sedikit masa untuk merehatkan diri sendiri (me-time) bagi mengembalikan tenaga dan menjalani hidup yang lebih berkualiti.

Salah satu cara yang lebih berkesan dan seronok untuk merehatkan diri ialah berspa. Oleh itu, kami di Mamacare Beauty Spa teramat memahami masalah-masalah wanita di luar sana di mana kami menyediakan perkhidmatan Spa Bergerak (Home and Mobile Spa). Tujuan Spa Bergerak kami ditubuhkan ialah bagi membantu wanita-wanita di luar sana yang terlalu sibuk dengan urusan harian untuk mendapatkan perkhidmatan spa seperti di Pusat Rawatan Kecantikan tetapi boleh dilakukan hanya di rumah. 



Kami di Mamacare Beauty Spa menggunakan produk yang natural dan berkualiti (youth) di mana ianya selamat digunakan oleh setiap lapisan umur dan semua jenis kulit. Jadi, anda semua tidak perlu risau akan keselamatan setiap produk kami. 

Produk Youth Shaklee ini telah menjalani 8 tahun kajian sebelum ianya dipasarkan. Sila klik untuk tahu dengan lebih lanjut tentang Youth Skincare.

Alhamdulillah, semua pelanggan-pelanggan yang telah mendapatkan perkhidmatan spa dengan kami sangat berpuashati dengan hasil yang diterima.

Pelanggan-pelanggan boleh memilih di antara pakej-pakej spa yang disediakan.  Di antara perkhidmatan spa yang disediakan adalah seperti berikut:

Spa Treatment
- Full Facial Treatment
- Relaxing Face Massage
- Beauty Hand Spa
- Detox Foot Spa
- Whitening Milk Bath
- Sauna Herbs
- Body Scrub + Lulur Massage
- Tangas

Pakej
- Pakej Seri Pengantin
- Pakej Seri Bertunang
- Pakej Seri Wajah
- Pakej Seri Ibu
- Pakej Seri Dara

Berikut adalah gambar-gambar di mana pelanggan-pelanggan yang sedang memanjakan diri menikmati perkhidmatan spa:










Perkhidmatan spa bergerak kami ini dilakukan berdasarkan kehendak pelanggan samada kami ke tempat anda ataupun anda ke tempat kami. Ianya bergantung kepada permintaan anda.

Jika anda berdekatan dengan kawasan Kota Bharu, Kok Lanas, Ketereh, Machang, Pasir Putih, Pasir Mas, Jerteh dan Besut boleh lah mendapatkan perkhidmatan spa yang terbaik dan terlaris dari kami.

Jika anda ada sebarang pertanyaan ataupun berminat untuk mendapatkan perhidmatan Spa Bergerak kami, sila hubungi:

Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Pemilik dan Pengusaha Mamacare Beauty Spa
No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: noorhazliraofficial
Email: liabr_78@yahoo.com.my









0 comments