Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Monday 3 September 2018

PAKEJ SPA SERI PENGANTIN TERMURAH DI KOTA BHARU, KELANTAN

PAKEJ SPA SERI PENGANTIN TERMURAH DI KOTA BHARU, KELANTAN


Amboiii... tengok pelamin pun dah 'gah' kan?? Ok, Kak Lia nak tanya dalam hidup anda apakah perkara yang paling menyeronokkan dan tak sabar sangat nak menunggu masanya?

Hurm...kalau Kak Lia ada dua jawapan, pertama menunggu hari bahagia menjadi Raja Sehari... kedua, bila kita nak timang anak. Tapi seronok menanti kedua-dua benda ni of course lah berbeza kan? Seronok nak kahwin ni dia macam gedik-gedik sikit... ahaakkss..hehehe.. tapi seronok nak timang anak ni, asyik berdebar je risau.

Perkahwinan adalah impian setiap insan. Ada ke yang tak nak kahwin? Huhu... bila kita nak kahwin macam-macam kita buat supaya majlis kita tu meriah, sempurna dan nampak mewah. Semua benda kita nak complete. Tapi kita lupa, dalam kesibukan kita nak uruskan majlis perkahwinan, badan kita menjadi terlalu penat dan secara tak langsung muka kita akan nampak kusam, tak bermaya dan kurang seri di wajah.



Jadi, penting untuk bakal-bakal pengantin di luar sana menaikkan aura supaya badan yang kepenatan kembali segar dan wajah lebih berseri serta ceria. Bagaimana nak dapatkan Aura Seri Pengantin? Haa.. kami di Mamacare Beauty Spa ada menawarkan perkhidmatan Rawatan Spa Seri Pengantin istimewa untuk anda yang bakal menjadi Raja Sehari.

Nak kahwin ni bukan pelamin dan majlis je yang nak sempurna, persediaan diri pun kenalah sempurna juga kan?

Ok, Pakej Spa Seri Pengantin di Mamacare Beauty Spa adalah seperti berikut:


Harga Sebenar/Normal Price bagi Pakej Spa Seri Pengantin ini ialah RM250.00, tetapi disebabkan Mamacare Beauty Spa ingin meraikan bersama hari bersejarah anda maka kami membuat PROMOSI harga RM199.00 sahaja sebagai tanda hadiah istimewa dari kami.

Dan...

Mandi Bunga akan dilakukan sekiranya terdapat permintaan daripada anda.



Bunga mempunyai aura tersendiri yang dapat membantu menaikkan seri dan menambahkan pesona wanita serta membantu wanita tampil anggun. Biasanya amalan mandi bunga ini bukan sahaja dilakukan oleh bakal pengantin tetapi juga amat sesuai dijadikan amalan kaum hawa yang mementingkan kecantikan dalaman dan luaran serta mahukan aura positif.


Kebaikan mandi bunga:

- Menaikkan seri wajah
- Atasi wajah dan tubuh yang lesu
- Memberi semangat
- Menambahkan keyakinan diri
- Membantu menyerlahkan kecantikan dalaman
- Memberi aura positif

Dengan ini, Kak Lia syorkan kepada bakal-bakal pengantin di luar sana yang berdekatan kawasan Kota Bharu, Ketereh, Kok Lanas, Machang, Pasir Putih, Besut dan Jertih bolehlah mengambil Pakej Spa Seri Pengantin dari Mamacare Beauty Spa bagi menaikkan aura seri dalaman dan luaran anda sebelum menjelang Hari Bahagia serta menjadi Raja Sehari.  

Perkhidmatan yang kami berikan In Sha Allah adalah yang terbaik dan alhamdulillah ramai di antara pelanggan-pelanggan kami amat berpuas hati dengan service yang diberikan.


Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan, sila hubungi:

Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Pemilik dan Pengusaha,
Mamacare Beauty Spa

No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: noorhazliraofficial
Email: liabr_78@yahoo.com.my





0 comments