Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Thursday 13 September 2018

KURUS 30 HARI DENGAN SET KURUS SHAKLEE!!

KURUS 30 HARI DENGAN SET KURUS SHAKLEE

Assalamualaikum sayang-sayang semua...

Kak Lia nak tanya, ada tak di antara anda yang berazam nak kurus? Azam tahun 2019 nak langsing, ramping dan cantik. Hehehe..Ok, berapa kg yang anda target untuk turunkan berat badan sebulan? 2kg, 4kg, 10kg atau 20kg? Bila berat dah turun, barulah boleh melaram cantik-cantik kan? Baju semua pakai nak bergaya, boleh pakai baju kebaya, dress, kemeja...waaahhh...bestnya. Agak-agak tahun depan dah boleh kurus ke belum ni?

Jom sama-sama kita buat target contohnya "TURUN 30 KG SEBELUM TAHUN DEPAN". Tinggal 3 bulan lebih je sebelum masuk tahun baru 2019. Sempat ke? Boleh ke? Haaa...Dengar macam mustahil kan? Tapi sebenarnya, tak ada apa yang mustahil bila kita tanam azam dan fokus kepada impian kita tu sebab dah ramai sangat yang berjaya turunkan berat badan dengan Set Kurus Shaklee. Malah, ada yang lebih berjaya daripada apa yang ditargetkan.

Jom...Kurus Secara Sihat Dan Semulajadi Tanpa Berlapar!!



Bagaimana cara nak kurus dengan cepat tapi tak perlu berlapar? Ada yang sesetengah daripada kita yang diet sehingga kan langsung tak nak makan. Itu salah ye sayang-sayang semua.

Bila kita skip waktu makan atau berterusan berlapar, metabolisme kita menjadi rendah dan badan kita tak membakar pun kalori yang sepatutnya dibakar. Lagipun, bila kita skip sarapan dan makan tengahari sudah tentu petang tu kita akan rasa lapar yang amat dan bila makan waktu malam kita akan makan dalam kuantiti yang banyak sebab dah terlalu lapar di siang hari. 

Dengan ini, Set Kurus Shaklee amat membantu mempercepatkan dalam merealisasikan impian anda untuk kurus dalam jangkamasa yang singkat tanpa perlu berlapar. Haaa...hebat kan??

Tetapi ianya haruslah seiring dengan tabiat pemakanan yang seimbang dan sedikit senaman. 

Set Kurus Shaklee menjalankan tugasnya dengan 3 cara yang efektif. Bukan sahaja kurus tetapi anda juga akan mendapat kesihatan yang sangat baik sebelum dan selepas kurus.


1. BAKAR/PECAH


Proses membakar dan memecahkan lemak boleh dilakukan dengan mengambil Lecithin dan Omega Guard. 



LECITHIN


Lecithin dinamakan 'pengemulsi semulajadi' kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak di mana ia akan menyebabkan lemak terapung di dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membran. 

Emulsi lemak bukan maksud membakar lemak tapi bermaksud lemak dipecahkan molekulnya kepada yang lebih kecil supaya ia lebih mudah bergerak di dalam sistem pencernaan.
OMEGA GUARD

Omega Guard pula berfungsi membakar lemak di mana minyak ikan membantu pembakaran lemak termendap. 

Asid Lemak Omega-3 membantu membakar lemak dengan bertindak balas terhadap hormon yang dipanggil Leptin (Leptin adalah perkataan Yunani bagi nipis). Leptin memberitahu badan (otak anda) untuk mengurangkan selera makan supaya anda boleh mengekalkan atau mengurangkan berat badan.

Leptin meningkatkan metabolisme dengan meningkatkan pengeluaran tiroid anda (tiroid mengawal metabolisme). Leptin juga menggalakkan badan kita untuk membakar lemak bagi menghasilkan tenaga. 

Omega Guard juga membantu untuk menurunkan kalestrol jahat.


2. BUANG/DETOX


HERBLAX

Sebelum ni, mungkin anda sering mengambil pelbagai ubatan, pil atau jamu untuk membantu diet anda, tapi langsung tak memberi apa-apa kesan seolah-olah liat untuk berfungsi. Berat badan masih tak turun dan tidak menunjukkan perubahan. Puncanya, mungkin masalah detox. Bila badan kita terlalu banyak toksin, proses penyerapan nutrien yang diambil daripada supplement ataupun makanan harian adalah agak sukar.

Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus akan dibuang melalui proses pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap yang optimum. Proses pembakaran lemak dan pelangsingan badan pun akan mudah berlaku.

Herblax berfungsi untuk detox usus, pelawasan, mencuci usus besar, merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh dan juga mengempiskan perut.


ALFAFA

Alfafa berfungsi untuk detox seluruh badan dan membantu lecithin atau Omega Guard dalam menyingkirkan lemak yang dipecahkan tadi. Ia juga mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon darah dan mencantikkan kulit serta otot.


3. BINA



ESP

Protein sangat diperlukan untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%.

Kenapa perlu mengambil protein? Kerana apabila lemak diuraikan daripada badan, otot diperlukan untuk menggantikan ruangan yang kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam. Bagi anda yang sedang dalam proses mengawal berat badan, pastikan protein terkandung dalam setiap makanan anda. Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. 

ESP merupakan minuman berkhasiat, sumber lengkap protein secara biologi yang bermutu paling tinggi yang dihasilkan dari kacang soya. Ia memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak.

Dengan ESP juga anda akan rasa kenyang yang berpanjangan tanpa rasa lapar.










Ramai testimoni-testimoni yang dah berjaya kurus dan kurangkan berat badan dengan pengambilan Set Kurus Shaklee dalam masa yang singkat (HANYA DALAM 30 HARI!!) dengan selamat dan sihat. 

Kak Lia akan berikan konsultasi secara percuma bagaimana untuk diet dan cara pemakanan Set Kurus Shaklee dengan betul. Apa-apa pun, nak kongsikan good news... Kak Lia dah berjaya turun 3kg dalam masa seminggu sahaja selepas makan SET KURUS SHAKLEE!! Jom sama-sama kita cantikkan badan dan amalkan ke arah gaya hidup sihat.
Sekiranya anda ingin dapatkan SET KURUS SHAKLEE sila hubungi Kak Lia seperti berikut:

Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Your Trusted Seller (ID: 1239953)


Pemilik dan Pengusaha,
Mamacare Beauty Spa

No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: noorhazliraofficial
Email: liabr_78@yahoo.com.my









1 comment: