Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Friday 28 September 2018

PAKEJ RAWATAN SELEPAS BERSALIN

PAKEJ RAWATAN SELEPAS BERSALIN


Susah berpantang selepas bersalin tanpa mak di sisi? Jangan risau sebenarnya takde lah sesukar mana. Lagi-lagi zaman moden sekarang ni semuanya mudah termasuklah penjagaan ibu-ibu dalam pantang ni.

Mengikut apa yang Kak Lia perhatikan, zaman sekarang ni wanita makin lupa betapa pentingnya tempoh berpantang dan bersalin. Mana tidaknya, terlalu sibuk dengan aktiviti harian dan kadangkala merasa leceh serta rimas dengan tempoh berpantang membuatkan mereka terlepas pandang betapa pentingnya proses berpantang.

Anda tahu tak, sebenarnya kalau tidak berpantang ni kemungkinan untuk anda mendapat penyakit seperti bisa urat, bisa sendi, sakit pinggang, sengal-sengal badan dan lain-lain penyakit apabila usia meningkat adalah tinggi. Belum lagi umur mencapai 50 tahun dah sakit lutut nak naik tangga, sakit sana-sini bila usia semakin meningkat sedangkan kita ada pilihan untuk merawat dan mencegahnya semasa umur masih muda sekarang ni.

Jadi, Kak Lia sebagai Confinement Lady yang bernaung di bawah SPA BERGERAK TWB menawarkan Pakej Rawatan Selepas Bersalin untuk anda yang memerlukan perkhidmatan dalam proses berpantang. Dari penjagaan baby sampai ibu semuanya akan terjaga.

Amboi... mudahkan zaman sekarang ni, semuanya dah tersedia kan? Sebagai suami, anda juga perlu sangat mengambil berat terhadap isteri anda selepas kelahiran. Sebaiknya anda perlu menyediakan sebaik mungkin rawatan untuk isteri supaya kesihatan isteri kembali pulih dan sihat bertenaga serta ceria sepanjang tempoh berpantang. Jangan mengharapkan kepada ibu atau ibu mertua untuk melayan dan menjaga isteri anda kerana mereka sudah tua dan tak larat untuk menjaga isteri dan anak anda.


Bagi membuat rawatan kepada ibu-ibu di dalam pantang, kami menggunakan produk Shaklee di mana kami menggabungkan produk moden dan tradisional. Produk yang digunakan ini teramat bagus untuk rawatan luaran dan dalaman. Ia juga dapat menyembuhkan luka secara sihat, cepat dan amat berkesan serta selamat untuk ibu dan anak.

Terdapat banyak pakej-pakej yang boleh dipilih untuk rawatan selepas bersalin seperti berikut:

- Pakej Awal Pantang
- Pakej 10 Hari Pantang
- Pakej Seri Pantang
- Pakej Penutup Pantang

Untuk tahu dengan lebih terperinci tentang senarai Pakej Berpantang di atas, Kak Lia akan update di dalam post yang akan datang.

Selain dari memberi perkhidmatan Rawatan Selepas Bersalin, kami juga akan memberi nasihat dan tunjuk ajar bagaimana cara penjagaan bayi serta cara pengambilan produk Set Bersalin Shaklee dan Set Berpantang Shaklee.

Berikut adalah Set Penjagaan Berpantang Dan Bersalin untuk para ibu yang berada di dalam proses pemulihan selepas bersalin:

 SET BERSALIN



SET BERPANTANG 

Pendek kata kami akan memberikan perkhidmatan yang lengkap dan terbaik dari A sampai Z untuk para ibu-ibu yang ingin mendapatkan Pakej Rawatan Selepas Bersalin.

Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan tentang pakej rawatan ini, anda boleh menghubungi Kak Lia terus di talian seperti berikut:

Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Your Trusted Seller (ID: 1239953)


Pemilik dan Pengusaha &
Confinement Lady di
Mamacare Beauty Spa

No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: noorhazliraofficial
Email: liabr_78@yahoo.com.my



0 comments