Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Wednesday 5 September 2018

KURSUS SPA BERGERAK TERMURAH VIRAL DI MALAYSIA (THE WALKING BEAUTY)

KURSUS SPA BERGERAK TERMURAH VIRAL DI MALAYSIA 
(THE WALKING BEAUTY)


Hai... Assalamualaikum sahabat-sahabat Kak Lia di luar sana. Walaupun cuaca sekarang tak menentu diharap semuanya sihat-sihat lah ye.

Untuk pengetahuan korang semua, pada masa kini Spa Bergerak sememangnya mendapat permintaan yang sangat tinggi dan mempunyai peminat tersendiri. Tak hairanlah bisnes spa bergerak sekarang ni pun tumbuh bagai cendawan.

Oleh yang demikian, kami di bawah naungan The Walking Beauty menawarkan KURSUS SPA BERGERAK TERMURAH yang sedang VIRAL DI MALAYSIA sekarang ni khas untuk membantu wanita-wanita di luar sana supaya dapat menjana pendapatan dengan mudah. 

The Walking Beauty ialah Spa Bergerak yang mana kami menggunakan 100% produk shaklee. 

Kenapa Shaklee? 

TWB ni ialah projek spa bergerak di mana produk-produk yang digunakan ialah produk SHAKLEE semata-mata. 

Mesti korang tertanya-tanya kan Kenapa SHAKLEE? 

Kerana ianya terbukti berkesan dan dijamin selamat serta bebas daripada 2500 jenis bahan kimia yang berbahaya. 


Untuk pengetahuan korang, selama lebih 60 tahun keluarga berbilang generasi telah menaruh kepercayaan bahawa Shaklee mampu melakukan apa yang syarikat lain tidak mampu untuk lakukan iaitu menghasilkan produk yang selamat secara semula jadi dan terbukti berkesan.
Misi Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat dan semestinya lebih baik, untuk semua. Shaklee melakukannya melalui penghasilan produk semula jadi yang sangat luar biasa. Setiap bahan yang memasuki setiap botol Shaklee telah dicipta untuk memperbaiki kesihatan, berfungsi tanpa kompromi, dan lembut serta mesra pada alam sekitar.
Apabila korang memilih Shaklee, korang akan mengetahui tiga perkara yang nyata dan benar.

Ianya selamatterbukti dan berkesan.

Ok, bagi skincare pula, kami menggunakan produk YOUTH SHAKLEE di mana ianya telah menjalani kajian selama 8 tahun sebelum dipasarkan. Sungguh hebat kan? YOUTH SHAKLEE telah diciptakan sesuai dengan semua jenis kulit dan selamat dari 1500 jenis bahan kimia yang merbahaya. YOUTH juga adalah sebuah revolusi, dengan lapan paten dan paten-diproses, setiap produk YOUTH diformulasi secara spesifik untuk menangani pelbagai faktor penuaan, samada ianya cara hidup anda, kerosakan persekitaran, atau penuaan semulajadi.

Ramai yang telah berpuashati dengan penggunaan produk YOUTH ni kerana keberkesanannya yang begitu menakjubkan dan kita dapat melihat kesan perubahan dalam masa yang singkat seawal 7 hari. Woowww!!! Mengancam kan?? Hehehe


Untuk pengetahuan kawan-kawan di luar sana, YOUTH ni bukan sahaja kami gunakan dalam rawatan spa malah kami juga menjual produk ini kerana kami ingin anda semua kelihatan cantik dan sedekad lebih muda. Vouge gitueewww!!




Slia klik youth untuk tahu dengan lebih lanjut mengenai kehebatan dan kelebihan YOUTH Skincare.

Bagi harga Kursus Spa Bergerak TWB pula adalah seperti berikut:


Apakah yang korang akan dapat dengan harga semurah itu?

1. Korang akan belajar 5 courses ditambah 1 advance iaitu:

- Facial Relaxing Treatment
- Herbs Body Scrub
- Herbs Sauna 
- Aroma Milk Bath
- Footh & Hand Spa

Yang dimaksudkan dengan advance tu ialah korang akan diajar "HOW TO SETUP & RUNNING MOBILE SPA at lowest cost".

Korang nak tahu tak, sebenarnya total cost untuk ilmu dan skills yang tersenarai kat atas tu sebenarnya berharga RM5K tau kalau kat luar sana. Tapi dalam TWB, HANYA RM1K++ sahaja!! Harga 5k itu pun belum tentu dapat peralatan spa lengkap seperti yang ada dalam pakej kursus Spa TWB ini.

Selain daripada 5 kursus yang korang pelajari, korang juga akan dapat produk-produk dan kelengkapan spa seperti berikut:

1. Beauty Product dari Shaklee termasuk Set Skincare Youth

2. Manual lengkap mengenai kursus yang akan diajar.

3. FREE Membership SHAKLEE

4. Trial Kit Spa

5. Beg spa

6. Steamer

7. Ion massage

8. Sijil Penyertaan

9. Teknik marketing one to one (selesai je training, in sha Allah berderet customer menanti).

10. Support Group yang sangat happening, helpful, positive dan supportive.

11. Career Development Plan in Spa industry


12. Berpeluang bersama-sama dengan ahli TWB dalam lawatan ke Luar Negara setiap tahun.

Korang boleh klik Kursus Viral TWB TERMURAH untuk tahu dengan lebih jelas tentang Kursus Spa Bergerak Termurah TWB dan testimoni-testimoni yang dah berjaya menjana side income dengan spa TWB.

Yang paling istimewa ialah dengan bisnes Spa Bergerak TWB ini, korang akan dapat 6 penjuru income. Wooww!! Macam tak percaya kan? Sekiranya korang sakit ataupun tak dapat melakukan service spa kat customer pun korang masih lagi boleh dapat income dari 6 Penjuru Income tu. Haa...best tak? Macamana caranya nak dapat income tu?? Hurmmm... kenalah join kami dulu, barulah rahsia tidak lagi menjadi rahsia. Hehehe

Ramai yang telah berjaya menjana side income dengan bisnes Spa Bergerak TWB. Sila klik testimonitestimoni 2testimoni 3 untuk baca kisah-kisah kejayaan mereka yang dah sertai kami.

Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan, sila hubungi Kak Lia terus ok:

Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman


Pemilik dan Pengusaha,
Mamacare Beauty Spa

No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: noorhazliraofficial
Email: liabr_78@yahoo.com.my
















0 comments