Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Monday 22 October 2018

SPA BERGERAK TANPA KEDAI (THE WALKING BEAUTY PROJEK)

SPA BERGERAK TANPA KEDAI (THE WALKING BEAUTY PROJEK)

Assalamualaikum...

Kak Lia nak cerita sikit tentang bisnes yang mudah, simple dan sangat seronok serta kena dengan jiwa kita sebagai seorang wanita yang sukakan kecantikan. 

Zaman sekarang ni, nak mulakan apa-apa bisnes sudah tentulah memerlukan duit. Pulak tu modal yang diperlukan juga besar, mana ada yang percuma betul tak?

Ok, ada lagi ke bisnes tanpa modal yang tinggi tapi boleh dapat kaut keuntungan yang besar dan berlipat kali ganda? Haa... inilah yang Kak Lia nak bongkarkan!! Rahsia bukan lagi menjadi rahsia!

Kini, The Walking Beauty Project menawarkan kursus Spa Bergerak Tanpa Kedai khas untuk wanita yang sangat sukakan bidang kecantikan dan kesihatan. Lumrah wanita sukakan kecantikan...hehehe

Terutama bagi wanita-wanita yang teringin untuk memiliki spa atas nama sendiri dan juga ingin buat bisnes yang boleh menjana pendapatan dengan mudah dan lumayan.

Objektif The Walking Beauty sangat jelas!!

Misi projek Spa Bergerak kami ini ialah untuk membantu wanita-wanita di luar sana yang sedang tercari-cari bisnes yang sesuai, mudah, seronok tapi pada masa yang sama ianya mampu memberi pulangan yang luar biasa.

Apakah Keistimewaan Kursus Spa Bergerak The Walking Beauty berbanding dengan spa-spa lain??

Haaa, ini yang istimewanya...di TWB anda akan diajar (training) berulang kali secara one to one sehingga anda mahir. Latihan yang sangat PRAKTIKAL dan MUDAH.

Berbanding dengan kursus spa di luar sana, anda hanya melihat DEMO sahaja tanpa melakukan training ke atas model. Resultnya sangat berbeza ok!

Yang paling BEST sangat, anda akan dibenarkan untuk access ke secret group kami yang besar dan sangat meriah. Bermakna anda takkan keseorangan dalam bisnes ni. Anda sentiasa berada dalam support group kami (kumpulan sokongan) walaupun masing-masing mempunyai spa sendiri. 

Di dalam support group kami ni juga, anda akan lebih kenal dengan ramai orang dari latar belakang pekerjaan yang berbeza. Ada surirumah, engineer, nurse, cikgu, kerani, pembantu makmal, pelajar dan banyak lagi lah...

Selain itu, anda akan diajar RAHSIA, TEKNIK dan STRATEGI buat duit hari-hari.

Tawaran yang sangat hebat untuk memulakan perniagaan Spa Bergerak Tanpa Kedai dengan modal yang rendah tapi pulangan yang tinggi.

Takde asas atau pengalaman dalam bidang spa?? Jangan risau sebab anda akan diajar from zero to hero.


Sila hubungi:


Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman

Your Trusted Seller (ID: 1239953)


Pemilik, Trainer, Beautician &
Confinement Lady di
MamaCare Beauty Spa

No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: spacantik_easymoney
Email: liabr_78@yahoo.com.my



0 comments