Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Saturday 12 May 2018

SPA SHAKLEE BERSAMA TWB

SPA SHAKLEE BERSAMA TWB




Selamat petang sahabat-sahabat Kak Lia...

Sepertimana yang Kak Lia war-warkan sebelum ni, hari ni Kak Lia nak berkongsi lagi tentang Spa Shaklee Bersama TWB. Kepada yang masih belum kenal lagi apa itu TWB... TWB ni ialah projek spa bergerak di mana produk-produk yang digunakan ialah produk SHAKLEE semata-mata. 

Mesti korang tertanya-tanya kan Kenapa SHAKLEE? 

Kerana ianya terbukti berkesan dan dijamin selamat serta bebas daripada 2500 jenis bahan kimia yang berbahaya. 


Untuk pengetahuan korang, selama lebih 60 tahun keluarga berbilang generasi telah menaruh kepercayaan bahawa Shaklee mampu melakukan apa yang syarikat lain tidak mampu untuk lakukan iaitu menghasilkan produk yang selamat secara semula jadi dan terbukti berkesan.
Misi Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat dan semestinya lebih baik, untuk semua. Shaklee melakukannya melalui penghasilan produk semula jadi yang sangat luar biasa. Setiap bahan yang memasuki setiap botol Shaklee telah dicipta untuk memperbaiki kesihatan, berfungsi tanpa kompromi, dan lembut serta mesra pada alam sekitar.
Apabila korang memilih Shaklee, korang akan mengetahui tiga perkara yang nyata dan benar.

Ianya selamatterbukti dan berkesan.

Dan yang terbaru ialah skincare YOUTH yang dikeluarkan oleh Shaklee setelah membuat kajian selama 8 tahun.



Dan atas sebab-sebab inilah kami di TWB memilih untuk menggunakan YOUTH Skincare dan produk-produk shaklee yang lain dalam service spa kami. Haaa... inilah yang bernilai dan exclusive sangat dengan The Walking Beauty.

Maka sebab itu jugalah bila sebut sahaja TWB, maka orang akan kenal iaitu Spa Shaklee... hehehe...

Korang nak tahu tak? Selain bahan untuk scrub dan masker, YOUTH kami gunakan untuk facial. Ramai sangat testimoni yang menggunakan YOUTH telah mengalami keberkesanan yang positif dan hasil yang sangat menakjubkan.

Salah satu kajian dibuat adalah ke atas kedutan wajah (wrinkles). Skin Age Index ni mengukur sehingga kedalaman dan kepanjangan kedut itu. Memang detail kan? Setakat ni, belum ada lagi produk lain yang buat kajian sangat terperinci macam Shaklee buat ni. 

Tanda-tanda penuaan yang dikaji adalah seperti berikut:

- Kedutan dan garis-garis halus
- Saiz pori-pori 
- Tona kulit
- Tekstur kulit
- Pigmentasi
- Kekenduran kulit
- Kelembutan dan seri kulit

Jom kita tengok hasil dari mereka menggunakan YOUTH Shaklee










Bagi korang yang ingin tahu dengan lebih lanjut tentang produk YOUTH ni sila klik skincare terbaik supaya korang faham dan nampak dengan lebih jelas lagi kenapa kami memilih produk Shaklee ok. 


Kalau ada sebarang pertanyaan, boleh PM Kak Lia ok.

Sila hubungi:

Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Pemilik dan Pengusaha Spa Q And Mamacare
No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: noorhazliraofficial


Email: liabr_78@yahoo.com.my

0 comments