Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Sunday 11 November 2018

KELEBIHAN KURSUS SPA BERGERAK TANPA KEDAI THE WALKING BEAUTY

Assalamualaikum kengkawan...

Terima kasih yer sebab sudi ronda-ronda blog Kak Lia lagi. Tahun 2018 dah hampir tiba ke penghujungnya... Sebulan lebih je lagi kita akan menempuh tahun baru 2019.

Ada tak antara kawan-kawan Kak Lia di luar sana yang mempunyai azam baru, yang inginkan pendapatan lebih atau masih tercari-cari bisnes yang sesuai dengan jiwa dan citarasa?

Di sini Kak Lia nak sharekan tentang satu bisnes yang boleh menjana pendapatan hari-hari dengan mudah, lumayan dan luarbiasa. Yang paling penting sesuai dengan naluri kita sebagai seorang perempuan. Pernah dengar tak bisnes spa bergerak ataupun dikenali home and mobile spa? Tahu tak apakah beza di antara home and mobile spa? Boleh klik di sini untuk tahu perbezaanya.

Kami adalah beautician dari The Walking Beauty Project atau singkatannya TWB. TWB ni adalah satu platform di mana anda boleh belajar kemahiran dan teknik menjalankan bisnes spa di mana selepas sahaja training anda terus boleh ambil customer dan TWB TIDAK AKAN mengambil satu sen pun dari instant cash yang anda dapat daripada customer. Semuanya menjadi hak mutlak anda.

Sekarang ni, terlalu banyak Pusat Rawatan Spa persendirian di luar sana yang menyediakan Kursus Spa Bergerak tapi kenapa kami mengesyorkan anda menjalankan kursus spa dengan TWB? Sebabnya TWB mempunyai sistem bisnes yang terbaik.


Kursus Spa Mempunyai 6 INCOME PENJURU

Kami akan kongsikan dengan anda bagaimana cara untuk mendapatkan income dari 6 Penjuru ini. Salah satu income adalah dari service spa, tapi 5 penjuru income lagi tu akan didedahkan masa training ok. Kami akan ajar bagaimana untuk buat income  tiap-tiap hari walaupun anda tak buat service spa, walaupun berada di rumah. Penuh dengan tanda tanya kan? Macamana duit boleh masuk akaun walaupun kita tak buat service spa? Haaa... inilah kunci rahsia duit kepuk-kepuk ahli TWB. Semua ni akan dikongsikan selepas anda join TWB sepenuhnya.

Mempunyai Kumpulan Sokongan Yang Menawarkan Bimbingan Secara Berterusan

Kami akan train anda belajar spa sampai pandai dan selepas jer training, anda akan dimasukkan dalam support group TWB yang sangat besar, happening supportive dan sangatlah aktif. Maknanya anda tidak berseorangan dalam menjalankan bisnes ni sebab anda akan sentiasa diberi pertolongan dan tunjuk ajar secara percuma bila berada dalam support group tersebut.

Kursus Yang Sangat Fleksibel

Ramai di antara kami yang mempunyai anak-anak masih kecil termasuklah saya sendiri, oleh yang demikian kami menyediakan tempat training bukan sahaja Muslimah Friendly tapi Mothers Friendly. Masa kursus spa kami sangat-sangat fleksibel di mana ianya akan ditetapkan mengikut kesesuaian masa anda. Yang paling menarik, masa training pun boleh bawa anak tau!!

Mempunyai Career Development Yang Besar Dan Luarbiasa Serta Boleh Diwariskan Kepada Anak

Ini yang paling best!! Bisnes spa yang kita jalankan ini bukan sahaja mempunyai masa depan yang cerah malah boleh diwariskan kepada anak-anak. Dengan spa TWB anda boleh mengembangkan bisnes anda dengan lebih luas dan dalam masa yang sama income sentiasa masuk dalam poket walaupun anda bercuti atau sakit dan tak mampu menjalankan service spa. Inilah rahsia dan kekuatan bisnes spa TWB. Banyak lagi peluang-peluang dan benefit yang anda boleh kaut dalam bisnes spa TWB.

Anda boleh klik testimoni berjaya untuk melihat mereka yang dah berjaya buat duit kepuk-kepuk dengan bisnes spa TWB. 

Kak Lia mengalu-alukan kedatangan anda untuk menjadi part of our family. Yang pasti, Kak Lia boleh jamin anda TIDAK AKAN MENYESAL bila join kami malah anda akan rasa lebih seronok kerana mampu menjana pendapatan yang luarbiasa lebih daripada orang kerja office.

Pakej Kursus Spa yang kami sediakan ini juga adalah Pakej Seret Beg di mana selepas sahaja training anda akan terus boleh cari customer dan jalankan bisnes spa kerana anda akan dibekalkan semua peralatan spa yang lengkap bersama dengan semua produk-produk skincare dan juga beauty produk yang lain.



Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan, boleh terus hubungi Kak Lia di talian:

Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Your Trusted Seller (ID: 1239953)


Pemilik, Trainer, Beautician &
Confinement Lady di
MamaCare Beauty Spa
No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: spacantik_easymoney
Email: liabr_78@yahoo.com.my






0 comments