Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Tuesday 6 November 2018

KEJAYAAN TESTIMONI BUAT DUIT HARI-HARI DENGAN BISNES SPA BERGERAK TWB

KEJAYAAN TESTIMONI BUAT DUIT HARI-HARI DENGAN BISNES SPA BERGERAK THE WALKING BEAUTY (TWB)

Memang tak boleh disangkalkan lagi, bisnes spa bergerak telah menjadi kegilaan wanita-wanita di luar sana pada masa kini. Disebabkan wanita-wanita yang berkerjaya mengalami kekangan masa untuk manjakan diri di pusat-pusat rawatan kecantikan, makanya perkhidmatan spa bergerak amatlah diperlukan bagi mengatasi masalah mereka.

Oleh yang demikian, The Walking Beauty mengambil peluang ini untuk membantu wanita-wanita yang tidak mempunyai masa bagi mendapatkan perkhidmatan spa seperti yang dilakukan di pusat rawatan kecantikan walaupun berada di rumah.

Di samping itu, secara tidak langsung ia membuka peluang kepada wanita-wanita lain yang memerlukan side income dengan menjana pendapatan yang lumayan melalui bisnes spa bergerak ini.

Dengan adanya projek spa bergerak The Walking Beauty, ramai ahli-ahli TWB telah pun berjaya buat duit kepuk-kepuk tiap-tiap hari melalui bisnes ini. 

Jom, Kak Lia nak kongsikan testimoni-testimoni yang telah berjaya menjana pendapatan yang luar biasa melalui bisnes spa bergerak ini.


























Kepada korang kat luar sana yang masih tercari-cari dan tak tahu nak buat bisnes apa yang menguntungkan, boleh join kami di TWB kerana dengan bisnes ini kami menjanjikan 6 Penjuru Income di mana income ini tidak akan dapat kat mana-mana bisnes.

Bisnes spa bergerak TWB ini tersangatlah mudah, simple dan seronok dan yang pastinya korang dapat menjana pendapatan yang lumayan dan luarbiasa walaupun hanya berada di rumah!! Menarik kan??

Tak ada basic spa?? Tak apa, jangan risau sebab modul kami terlalu mudah untuk dipraktikkan dan korang akan diajar dari A sampai Z, from zero to hero...

Sekiranya ada sebarang pertanyaan ataupun nak join spa kami, boleh hubungi Kak Lia di:

Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Your Trusted Seller (ID: 1239953)

Pemilik, Trainer, Beautician &
Confinement Lady di
MamaCare Beauty Spa
No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: spacantik_easymoney
Email: liabr_78@yahoo.com.my

0 comments