Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Saturday 11 November 2017

PELUANG KERJAYA DALAM BUSINESS SPA BERGERAK (THE WALKING BEAUTY)

PELUANG KERJAYA DALAM BUSINESS SPA - BUSINESS OPPORTUNITY PRESENTATION (BOP)

Tahukah anda peluang kerjaya dalam business Spa Bergerak (Home and Mobile Spa) ini sangatlah besar dan sudah pastinya dapat menjaminkan satu pulangan yang menguntungkan? Business Spa Bergerak ini memang diminati oleh kaum wanita di luar sana samada para surirumah, wanita bekerja, pelajar-pelajar ataupun graduanita yang menganggur dan ianya semakin tranding pada masa kini.


Business ini amat mudah dijalankan dan sangat menyeronokkan di mana kami dapat menjanjikan anda akan memperolehi keuntungan sebanyak RM165 dalam masa 2 jam setengah hanya dari RUMAH SAHAJA dengan modal yang amat minima!! Teruja bukan?

Kalau kerja pejabat pun belum tentu anda akan dapat bayaran sebanyak itu dalam sehari. Tapi dengan bisnes SPA BERGERAK anda pasti boleh mendapatkan bayaran lumayan dalam kiraan jam. Ok, cuba kita congak ye, sekiranya anda mendapat customer untuk full pakej hanya 2 orang sehari.

RM 165.00 x 2 orang 
= RM 330.00 sehari
= RM 330.00 x 30 hari
= RM 9,900.00

Wow!! RM 9,900.00 anda dapat hanya dengan bisnes SPA BERGERAK. Anda hanya memerlukan 2 orang customer yang mengambil full package setiap hari selama sebulan. Pendapatan yang akan anda perolehi bergantung kepada pakej-pakej yang diambil oleh customer. Jangan risau, kami akan ajar bagaimana untuk setup pakej-pakej spa.

Maka, dengan ini kami di Spa Q & Wellness yang bernaung di bawah The Walking Beauty Project berbesar hati mengadakan Business Opportunity Preview (BOP) khas untuk membantu anda supaya lebih memahami dan terdedah dengan bisnes SPA BERGERAK.

Anda akan diberi tunjuk ajar dari zero to hero. Kami akan sentiasa membantu anda untuk menguruskan kewangan, bagaimana untuk mendapatkan customer serta untuk setup Spa Bergerak anda.

Sudah ramai testimoni telah berjaya mendapatkan pendapatan lumayan dengan bisnes Spa Bergerak dari rumah ini. Anda bila lagi??

Kepada anda yang meminati untuk menceburi diri dalam bidang perniagaan Spa Bergerak ini boleh hadirkan diri ke BOP-BOP yang berdekatan dengan anda pada bulan NOVEMBER 2017 ini yang akan diadakan di tempat-tempat yang telah kami tetapkan sepertimana gambar-gambar di bawah. 

Kemasukan adalah PERCUMA!! Bawalah seramai mana pun saudara-mara atau kawan-kawan untuk menyertai BOP kami kerana ianya amat istimewa khas untuk anda. Tapi, sebelum itu, anda kenalah maklumkan kepada kami terlebih dahulu untuk kami booking hot seat anda.

BOP Kuala Terengganu

BOP Teluk Panglima Garang


BOP Kuantan

BOP Shah Alam

BOP Lahad Datu


Anda berminat untuk memiliki spa di atas nama anda sendiri?


Hubungi:

Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Pemilik Spa Q And Wellness
No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: noorhazliraofficial

Email: liabr_78@yahoo.com.my










0 comments