Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Wednesday 1 November 2017

FENOMENA KURSUS SPA BERGERAK TERLAJAK MURAH DI KELANTAN (THE WALKING BEAUTY PROJECT)

KURSUS SPA BERGERAK TERLAJAK MURAH DI KELANTAN (THE WALKING BEAUTY)


Apakah sebenarnya yang dimaksudkan dengan Spa Bergerak The Walking Beauty Project ni?

Peserta-peserta yang telah mendapat Sijil


Peserta-peserta yang telah mendapat Sijil


Ok, sebenarnya Spa Bergerak The Walking Beauty ni adalah Spa Bergerak Tanpa Kedai iaitu Home and Mobile Spa yang direka khas untuk para wanita yang mana masih tercari-cari bisness yang mudah, ringkas dan dapat memberi pulangan yang banyak dalam jangkamasa yang singkat dengan hanya beroperasi dari rumah sahaja.

Projek ini sangat istimewa untuk sesiapa sahaja yang bergelar wanita, perempuan. Sebab apa, ia sesuai dengan naluri dan fitrah wanita yang memang sukakan kecantikan bukan? 

Dengan mengikuti kursus Spa Bergerak The Walking Beauty, anda akan diajar bagaimana cara untuk bermula sehingga pandai dan boleh menjalankan terus perniagaan spa ini dengan modal yang amat minimum/amat rendah. 


Apa kelebihan yang anda akan dapat dengan menyertai Kursus Spa Bergerak di bawah The Walking Beauty Project? 

Anda akan ditraining atau diajar secara perseorangan. Maksudnya, hanya anda dengan trainer sahaja one to one coaching dan terus dipraktikkan pada model. Dengan cara ini trainer hanya fokus pada anda sahaja. Konsep one to one sangat penting dan lebih baik kerana anda akan dilatih berulang kali dan praktikal sehingga faham.
Kursus yang sangat mudah dan tidak memerlukan masa yang lama di mana ianya tidak mengambil masa sampai sehari pun kerana tekniknya sangat simple dan mudah difahami.
Selepas habis sahaja training, anda terus akan dimasukkan dalam Support Group The Walking Beauty seumur hidup. Di dalam Support Group tersebut, anda akan diajar bagaimana untuk dapatkan pelanggan, promosi kepada pelanggan, teknik marketing dan Cara pengurusan kewangan. Selain itu, teknik-teknik kecantikan dan segala persoalan akan dijawab di dalam Support Group tersebut. 
Anda akan diberikan Sijil Rasmi Penyertaan.

Mengapakah Perniagaan Spa Bergerak Menjadi Satu Perniagaan Yang Sangat Menguntungkan?

  • Permintaan Spa Bergerak ini mendapat permintaan dan sambutan hangat di kalangan wanita dan ianya menjadi satu fenomena yang sedang berkembang di negara kita.

  • Boleh dijalankan di mana-mana sahaja walaupun anda sedang bercuti.

  • Tiada risiko untuk bankrup kerana modalnya sangat minimum.

  • Hasil keuntungan lebih besar kerana tidak perlu sewa kedai dan upah pekerja.

  • Tiada risiko kerugian produk atau tamat tempoh kerana kita sendiri boleh menggunakannya.


Beautician telah ditraining


Beautician sedang ditraining one to one


Beautician sedang ditraining one to one


Beautician sedang ditraining one to one


The Walking Beauty sedang ditemuramah 


Jadi, bagi anda yang masih tercari-cari lagi perniagaan yang sesuai maka The Walking Beauty Project adalah jawapan yang bijak.

Kini, The Walking Beauty Project telah melebarkan sayapnya ke serata negeri seluruh Malaysia termasuklah Kelantan. Sekiranya, anda yang berada di Kelantan ingin menjadi salah seorang ahli The Walking Beauty boleh hubungi saya di mana saya sendiri yang akan train anda. 

Sekiranya anda berada di luar Kelantan, anda masih boleh juga mengikuti kursus Spa Bergerak ini kerana saya mempunyai wakil di setiap negeri.


Sebelum tu, kita tengok dulu apa kata Testimoni Beautician The Walking Beauty yang dah berjaya dengan bisnes spa mereka.


Anda berminat untuk memiliki spa di atas nama anda sendiri?



Hubungi:

Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Pemilik Spa Q And Wellness
No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: noorhazliraofficial
Email: liabr_78@yahoo.com.my




  

0 comments