Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Saturday 6 January 2018

PERKHIDMATAN FACIAL/SPA BERGERAK TERMURAH DI KELANTAN DAN JERTEH, TERENGGANU

DAPATKAN PERKHIDMATAN SPA BERGERAK DI KAWASAN KOTA BHARU, KELANTAN DAN JERTEH, TERENGGANU.




Mamacare Beauty Spa adalah 'HOME AND MOBILE SPA' iaitu Spa Bergerak yang dijalankan di kawasan Kota Bharu, Kelantan dan juga Jerteh, Terengganu. 

Tujuan utama kami ialah ingin membantu para wanita di luar sana yang ingin mendapatkan rawatan spa tetapi TIDAK SUKA keluar menghadap kesesakan lalu lintas dan ada masalah tentang penjagaan anak semasa ingin keluar pergi ke spa.

Jadi, jangan peningkan kepala anda, kami sedia membantu !!!!

Kami banyak bergerak di kawasan Kota Bharu, Ketereh, Kok Lanas, Machang, Jerteh, Besut dan kawasan yang berhampiran dengan kami. Temujanji akan ditentukan mengikut keselesaan anda samada kami ke rumah anda ataupun anda datang ke tempat kami.
Mamacare Beauty Spa bukan menawarkan perkhidmatan facial sahaja malah seluruh badan anda. Kepakaran kami adalah menyelesaikan sebarang masalah kulit seperti jerawat, kulit kusam, warna tidak sekata, jeragat, whitehead & blackhead dan juga masalah-masalah kesihatan dalaman yang lain. 
Produk yang kami gunakan adalah produk natural yang berkualiti tinggi dan dijamin selamat. Alhamdulillah, setiap pelanggan yang telah mendapatkan perkhidmatan kami amat berpuas hati dengan hasilnya dan sentiasa mendapat feedback yang positif dari mereka.
Feedback customer

Feedback customer

Feedback customer

Feedback customer

Rawatan facial sedang dijalankan

Rawatan facial sedang dijalankan

Rawatan facial sedang dijalankan

Boleh klik di sini untuk melihat lebih ramai customer-customer spa yang telah mendapatkan rawatan spa dengan kami.

Selain daripada menawarkan rawatan spa, kami juga menawarkan TRAINING SPA untuk sesiapa sahaja yang berminat untuk membuka spa di atas nama sendiri dengan harga yang mampu milik. 

Sila klik rahsia kejayaan bisnes spa dan kursus spa paling murah untuk ketahui dengan lebih lanjut mengenai bisnes spa bergerak yang kami tawarkan.

Sila hubungi whatsapp/ pm/ tele saya di talian:

Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Pemilik dan Pengusaha Mamacare Beauty Spa
No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: spabeauty_easymoney
Email: liabr_78@yahoo.com.my


0 comments