Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Saturday 15 April 2017

Pencuci muka Nutriwhite Shaklee (mencantikkan, mencerahkan, menghaluskan kulit muka)


Ada tak di antara anda yang tak pernah, tak suka atau pun tak kuaaassaaa nak cuci muka? Huiishh, kalau Kak Lia lah, tak cuci muka sehari pun dah rasa macam tebal je kuman2, segala jenis mak nenek kotoran dok ada kt muka ni. Rasa mcm ada sesuatu yang tak lengkap je dlm hidup. huhuhu..kenot, kenot...tak boleh! Muka mesti kena cuci setiap hari.







Pencuci muka ni adalah satu benda yang wajib ada oleh setiap orang especially wanita lah kan sebabnya kebanyakan wanita ni kalau tak seinci tebal makeup tu tak keluar rumah kot..hehehe. Kalau tak bermakeup sekalipun, muka kita ni pun terkena gak dengan kotoran2 dari persekitaran. Nak tak nak, mmg kena cuci muka tu.

Yang paling penting, kenalah pilih pencuci muka yang sesuai dgn kulit wajah kita. Most suggested ialah pencuci muka yang bebas dari bahan kimia. Dah tentu lah kan korang semua tak nak pencuci muka yang boleh buat kulit muka kita gelupas, merah2 mcm udang kena bakar tu kan? Pilihan Kak Lia dah tentulah pencuci muka Nutriwhite dari shaklee ni, memang selamat untuk kulit wajah kita. Korang yang selalu guna produk berjenama tu jangan risau sebab produk Nutriwhite Shaklee ini memang setanding dengan Estee Lauder dan SKII.




Mesti anda tertanya kan apa yang special sgt ngan pencuci muka nutriwhite ni. Keistimewaannya ialah:

- Menjadikan kulit wajah kita segar dan bersih
- Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
- Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
- Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangi pigmen
- Memberi cucian lembut dan menyegarkan serta tidak menghakis atau menggelupas

NutriWhite bertindak dengan 5 cara iaitu: 
  • Menghalang – Melindungi kulit secara aktif dari kerosakan akibat terdedah kepada sinaran matahari dan UV. 
  • Mengurangkan – Mengurangkan penghasilan melanin yang menyebabkan kulit gelap dan kusam. Kulit akan kelihtan lebih cerah dan berseri. penggunaan yang berterusan menjadikan kulit anda kekal dengan tona yang sempurna. 
  • Menyekat – Pigmentasi disekat dari muncul di lapisan atas kulit sekaligus menghalang kulit dari bertompok. 
  • Mencerah – Menjadikan kulit lebih cerah dan tona kulit sekata. 
  • Memperbaharui – Menanggalkan sel-sel kulit mati yang menyebabkan liang kulit tersumbat sekaligus menjadikan kulit lebih cerah dan berseri. 

Dan yang paling specialnya, boleh tahan sampai 7-8 bulan tau. Mau taknya, calit sikit pun dah berbuih byk gila. Memang jimat sgt2. Kak Lia start guna dari bulan 12 tahun lepas bayangkan tahun ni dah masuk bulan 4 pun masih banyak lagi. 

Anda masih ragu-ragu lagi? Tak percaya? Jom, apakata Kak Lia belanja sikit testimoni untuk tatapan anda.
























Jangan lupa untuk hubungi Kak Lia segera. 

Stok kini TERHAD!


Shaklee Independent Distributor


Lia Ab Rahman
FB: Chenta Leandra
IG: chentaleandra

Tel: 019-6442032


0 comments