Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Tuesday 19 March 2019

KURSUS SPA TERMURAH DI KOTA BHARU, KELANTAN

KURSUS SPA TERMURAH DI KOTA BHARU, KELANTAN


Assalamualaikum...

Bisnes di dalam bidang kecantikan seperti spa ini telah mendapat sambutan yang memberangsangkan dari golongan wanita-wanita di luar sana. Seperti mana yang anda sedia maklum, wanita dan kecantikan sememangnya tidak dapat dipisahkan. Setiap wanita ingin kelihatan cantik dan ingin menjadi cantik.

Jadi, bisnes spa ini memberi peluang besar kepada anda yang berminat dalam bidang kecantikan untuk menjana pendapatan yang lumayan setiap hari. Bisnes spa adalah bisnes yang paling mudah, simple, seronok dan fleksible.

Semakin hari semakin tinggi permintaan perkhidmatan spa dari pelanggan-pelanggan. Maka dengan ini, kami di The Walking Beauty mengambil peluang untuk menawarkan kursus spa kepada anda bagi memudahkan anda menjana pendapatan dari bisnes spa ini.

Matlamat kami ialah supaya kami dapat membantu dan melahirkan lebih ramai lagi usahawan-usahawan dari kalangan wanita bagi menaiktaraf kewangan masing-masing dan secara tidak langsung dapat mengubah serta membantu kewangan keluarga.

Setakat hari ini, sambutan memang sangat menggalakkan. Kami mempunyai ahli dari serata negeri di Malaysia termasuk juga di luar negara. Harga kursus spa kami adalah yang paling murah pada masa kini. Modul latihan kami pula mudah difahami dan dipelajari.

Dalam kursus spa The Walking Beauty kami ini, anda akan diajar one to one supaya beautician TWB dapat memberi tumpuan yang lebih kepada anda semasa sesi latihan berjalan. Ini akan membuatkan anda lebih memahami dan fokus kepada apa yang dipelajari. Anda juga akan mempraktikkan apa yang diajar ke atas model dari A to Z mengikut modul yang disediakan.

Berikut adalah di antara peserta-peserta yang telah join kami:














Untuk baca lebih lagi tentang testimoni-testimoni yang telah berjaya buat duit hari-hari dengan bisnes spa bergerak TWB boleh klik testimoni untuk detail.

Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan, atau teringin nak join bisnes spa bergerak TWB boleh terus hubungi saya di talian:

Apa tunggu lagi, jangan bertangguh ok... apa yang kita buat hari ini akan menentukan siapa kita di masa akan datang.


Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Your Trusted Seller (ID: 1239953)

Pemilik, Trainer, Beautician &
Confinement Lady di
MamaCare Beauty Spa
No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: pinkyowlbeauty
Email: liabr_78@yahoo.com.my






  

0 comments