Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Tuesday 8 August 2017

Kursus Spa Jangka Masa Pendek Termurah Di Pasaran (The Walking Beauty)

Pakej Spa Bergerak (Home And Mobile Spa) Termurah TWB




Good Morning guys!


Sempena bulan Ogos ni, saya ada berita paling istimewa untuk dihadiahkan kepada para-para wanita di luar sana. Memang teruja sangat dengan projek baru TWB kali ini. Anda ingin tahu apakah berita yang menarik itu? Stay tuned ok, teruskan membaca sampai habis. 


Kami team The Walking Beauty (TWB) mengadakan Kelas atau Kursus SPA terbaru untuk anda mendalami ilmu kecantikan dan kesihatan dengan cara yang paling mudah, murah dan berkesan. In Sha Allah, projek ini akan membuatkan anda yang betul-betul berminat tentang dunia kecantikan akan benar-benar teruja kerana pakej-pakej yang ditawarkan adalah sangat menarik.


Kalau sebelum ini, kami ada menawarkan Mobile SPA Package dan Self SPA, namun bermula bulan Ogos 2017 ini kami menawarkan Pakej Home And Mobile Spa yang merangkumi 4 kursus dalam satu masa. Tujuan kami membuat kelainan dalam pakej terbaru ini kerana kami ingin berkongsi ilmu bukan sahaja dari sudut ilmu facial semata malah ilmu kecantikan seluruh badan.


Teruja tak? Apakah 4 kursus itu ye...

1. Facial Treatment
2. Body Scrub
3. Herbal Natural Sauna
4. Protein Milk Bath


Selain 4 kursus yang ditawarkan tersebut, anda juga akan bekalkan SPA tools secara PERCUMA seperti berikut:

  • Trial Kit SPA 
  • Skin Analyzer

Mesti anda tertanya-tanya, apakah yang ada dalam Trial Kit Spa itu ? Haaaa, mestilah yang special untuk anda:

  • Headband x 1
  • Span muka x 2
  • Berus muka x 1
  • Mangkuk kecil x 1

Ok... selain dari perkara di atas dengan pakej SPA terbaru kami ini, anda juga akan dibekalkan dengan produk-produk SPA seperti:

1. Vivix
2. Callogen Powder
3. SR Vita-C Plus


Pakej Home & Mobile SPA Terbaru RM899



Skin Analyzer secara PERCUMA!!


Selepas tamat kursus SPA dari kami ini, kami akan memasukkan anda ke dalam group telegram dan Facebook TWB sebagai lifetime support group. Di situ anda akan dibantu oleh master-master serta senior-senior dan banyak ilmu SPA yang akan dapat diperolehi. Maknanya anda tidak akan dibiarkan sendiri tanpa guard. So, tidak perlu risau ok!


Selain itu, setelah anda sertai kami anda secara rasminya telah menjadi ahli TWB di mana anda akan mendapat beauty and health consultation daripada Pakar Nutrisi. Haaaa, ada lagi...anda juga  dapat bercuti ke luar negara setiap tahun bersama kami. Tahun lepas team TWB bercuti di Australia dan tahun ini akan ke Maldives tau! Menarik bukan?


Jadi, tunggu apa lagi!! Jom, sertai kelas SPA TWB dengan segera...


Anda tak teringin ke untuk dapat cash RM 180 dalam masa 3 jam sahaja sehari dari rumah? Cuba kira kalau sebulan...dah mencecah RM5400 tau. Kalah gaji anda kerja kat office sekarang.


Kepada anda yang betul-betul berminat untuk mencari pendapatan sampingan bagi membantu ekonomi keluarga boleh terus call/mesej/whatsapp/telegram saya di talian 019-6442032.


Saya hanya buka dan terima 8 orang sahaja untuk saya berkongsi ilmu kecantikan dan kesihatan kepada anda.


Rebutlah peluang anda sekarang!! 






0 comments