Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Saturday 3 November 2018

PAKEJ TERBARU KURSUS SPA BERGERAK TERMURAH THE WALKING BEAUTY 2018

KURSUS SPA BERGERAK TERMURAH DENGAN PAKEJ LENGKAP
(Pakej Kursus Spa Bergerak Terbaru The Walking Beauty)

Assalamualaikum kengkawan...

Cuba tengok poster pakej terbaru Kursus Spa Bergerak TWB kat atas tu, menarik kan?

Hari ni Kak Lia nak bercerita tentang Kursus Terbaru Spa Bergerak The Walking Beauty 2018. Kepada sesiapa yang follow Kak Lia memang tahu lah sebelum ni harga kursus Spa Bergerak TWB berharga RM 1,999 tetapi bermula 1 November 2018 harga Kursus Spa Bergerak TWB dah naik sebanyak RM 1,000 menjadikan harga sebenar kursus ini berjumlah RM 2,999.

Oppss... jangan panik ok!!

Mahal ke?? Uiishhh... tak mahal lah... sebab apa Kak Lia cakap tak mahal? Sebabnya banyak..terlalu banyak sangat yang korang akan dapat melalui Pakej Kursus Spa Bergerak TWB yang terbaru ni. Sebenarnya, setiap kali kenaikan harga yang diumumkan oleh Founder TWB iaitu Master Ainul Shahrazad ianya diiringi dengan penambahbaikan pakej. Bukan saja-saja kita naikkan harga tau.

Masa Kak Lia mula-mula join kursus Spa Bergerak TWB ni pada akhir 24 Oktober 2016, harga pakej masa tu hanyalah RM 750. Apa yang Kak Lia belajar ialah kursus facial sahaja dan produk yang dapat cumalah skincare dan beberapa beauty product yang lain.

Kemudian, Kak Lia upgrade pakej iaitu pertambahan pada kursus spa termasuk body scrub + urut lulur, mandian aura susu, foot and hand spa dan sauna herba. Dah complete satu badan dari atas sampai bawah!!

Kemudian, founder naikkan harga pakej kepada RM 1,999 dengan pertambahan produk dan kelengkapan spa, boleh dikatakan semuanya dah complete. Tujuan founder buat macam tu supaya memudahkan ahli-ahli baru untuk run bisnes sebaik sahaja selepas training di mana mereka tak perlu lagi nak pening-pening cari barang-barang spa kat tempat lain untuk run bisnes mereka. Orang kata pakej seret beg...haaaaa...cenggituuu...hehe..

Ok, berbalik kepada harga Kursus Terbaru yang berharga RM2,999 ni lagi menarik tau...

Apa yang menarik sangat tu?? Haaa.... dalam pakej Kursus Spa Bergerak TWB yang terbaru ni ada penambahan kursus, produk dan kelengkapan spa yang lagi menarik.


Pertambahan dari segi kursus itu ialah Kursus Berpantang & Bersalin. Maklum sajalah kan permintaan terhadap pakej spa dan bersalin ni sangat-sangatlah tinggi. Oleh yang demikian, founder tak nak terlepas dari memasukkan pakej berpantang & bersalin ini kepada pakej sediada kerana beliau yakin ahli-ahli TWB akan dapat menjana pendapatan dengan lebih, lebih dan lebih lumayan lagi dengan ilmu yang diorang akan dapat nanti. Best kan? 

Sememangnya terbukti, selepas kami upgrade pakej berpantang dan bersalin ni, geng-geng kami tak menang tangan beb nak handle permintaan wanita-wanita berpantang ni. Korang boleh bayangkan tak, pendapatan sebulan cikgu berpantang & bersalin kami melebihi RM10,000 hanya menjalankan service berpantang dan bersalin SAHAJA!!! Woowww!!! Melebihi orang kerja pejabat 8am - 5.00pm...hehehe

Haaa... ni, gambar masa kitorang upgrade Pakej Berpantang dan Bersalin hari tu...








Jom kita tengok apa yang korang akan dapat dengan Pakej Terbaru Spa Bergerak TWB RM 2,999 ni:

👉Youth Skincare complete sets
👉Scrub
👉Masker
👉Postnatal products
Dan produk-produk Shaklee lain yang sangat sgt superb, yang bakal digunakan dalam 12 kursus Spa TWB
- - - - - - - - - -
👉Trolley Beg SPA
👉Ion massage
👉Steamer
👉Trial kit Spa
👉Sijil
- - - - - - - - - -
Belajar 7+5+1 courses
🌹 7 Courses:
- Urutan tradisional (sengkak, ibu hamil, ibu normal & ceasar )
- Cara buat param dan pilis dengan produk Shaklee
- Jadual Pemakanan Set Berpantang Shaklee
- Pemakaian Bengkung
- Tangas kering dan basah
- Bertungku
- Penjagaan bayi (tuam, mandi, bercukur)
🌹 5 courses:
-Relaxing facial
-Body Scrub
-Aura Bath
-Hands & Foot Spa
-Sauna
+1 how to set up home & mobile spa
🌹BONUS🌹
 module lengkap
 support group
 beauty products lengkap
 basic tools
 lifetime coaching
income 6 penjuru
-habis training dah terus boleh run spa-

Wooww!!! Banyaknya... terlalu berbaloi dan untung sangat kalau korang join spa TWB kami ni. Yang paling menarik, terlalu mudah untuk buat duit kepuk-kepuk tiap-tiap hari dengan bisnes spa TWB.

Satu kelebihan kursus kami ni ialah training one to one, maksudnya penglibatan masa training hanyalah trainer, beautician baru dan seorang model. Sesi pembelajaran masa training one to one adalah lebih berkesan kerana trainer boleh fokus kan sepenuhnya kepada ahli baru tadi. 

Kat bawah ni adalah gambar-gambar di antara mereka yang telah menjalani training dan selepas training akan dapat sijil terus. Jom kita cuci mata...hehe

























Kepada sesiapa sahaja yang sangat-sangat teringin dan bercita-cita untuk memiliki spa atas nama sendiri atau pun sedang tercari-cari bisness yang paling sesuai, mudah dan menyeronokkan serta boleh menjana pendapatan luarbiasa hari-hari, silalah join kami di TWB kerana kami adalah jawapan terbaik kepada anda yang inginkan side income yang lumayan.

Sekiranya ada sebarang pertanyaan ataupun nak join spa kami, boleh hubungi Kak Lia di:

Puan Noor Hazlira bt Abdul Rahman
Your Trusted Seller (ID: 1239953)

Pemilik, Trainer, Beautician &
Confinement Lady di
MamaCare Beauty Spa
No tel: 019-6442032

Facebook: Noor Hazlira
Ig: spacantik_easymoney
Email: liabr_78@yahoo.com.my


0 comments