Kepakaran Saya Ialah Membantu Anda Untuk Mendapatkan Kesihatan Dalaman Dan Luaran Yang Sempurna Serta Memiliki Kecantikan Abadi.

Sunday 17 March 2019

MOBILE SPA BANTU WANITA JANA PENDAPATAN

MOBILE SPA BANTU WANITA JANA PENDAPATAN


Hai korang.. Assalamualaikum...terlalu banyak kan kita lihat pada hari ini semua orang cuba mencari side income mengikut kepakaran dan minat masing-masing. Ada juga yang terpaksa terjun ke bidang yang mereka langsung tidak minat tetapi disebabkan tuntutan hidup, mereka teruskan disebabkan menampung keperluan keluarga.

Ada yang buat bisnes kek, ada yang buat lunchbox, ada yang jual pakaian, kosmetik dan tak ketinggalan juga bisnes yang semakin mendapat tempat di hati wanita dan trending pada masa kini iaitu home and mobile spa. 


KENAPA HOME AND MOBILE SPA?


Ramai yang dah sedia maklum bahawa wanita memang sukakan kecantikan. Mereka sentiasa ingin kelihatan cantik. Wanita juga memerlukan 'me-time' untuk manjakan diri setelah seharian penat bekerja. Tetapi disebabkan kekangan masa, mereka tidak sempat untuk memanjakan diri mereka sendiri di mana-mana pusat rawatan kecantikan.

Jadi, di sinilah perlunya perkhidmatan home and mobile spa bagi membantu para wanita di luar sana untuk menjalani terapi diri walaupun berada di rumah. Menarik bukan? Mereka tidak lagi perlu risau tinggalkan anak-anak untuk pergi ke pusat rawatan kecantikan kerana bila mereka mendapatkan service spa di rumah, anak-anak berada di depan mata. Secara tidak langsung, kita telah membantu wanita di luar sana untuk memanjakan dan mencantikkan diri dari rumah. Simple kan?


BAGAIMANA BISNES HOME AND MOBILE SPA DAPAT MEMBANTU MENJANAKAN PENDAPATAN?

Home spa bermaksud terapis spa membuat service di rumah sendiri di mana pelanggan akan datang ke rumah terapis tersebut di atas persetujuan kedua-dua pihak.

Mobile spa pula bermaksud terapis akan membuat service di rumah pelanggan mengikut permintaan pelanggan tersebut. Semuanya telah dipersetujui kedua-dua pihak samada dari segi masa, hari dan tempat.

Dengan ini, pelanggan tidak perlu bersusah payah untuk keluar rumah bagi mendapatkan service spa. Pelanggan hanya menunggu kedatangan terapis untuk membuat service tersebut.

Bagi terapis spa pula, mereka tidak perlu memikirkan kos sewa kedai, kos air + elektrik, kos penyelenggaraan kedai dan juga gaji pekerja. Keuntungan 100% adalah hak milik terapis tersebut.

Disebabkan masa bagi menjalankan bisnes home and mobile spa ini adalah sangat fleksibel, maka ianya amat mudah dijalankan dan tidak hairanlah bisnes spa ini menjadi tumpuan dan rebutan oleh setiap wanita yang inginkan duit lebih ataupun menjana pendapatan lumayan.

Bayangkan, hanya dalam 3 jam sahaja anda mampu menjana pendapatan sehingga RM300++. Pernah saya dapat RM 1300 hanya dalam masa dua hari sahaja!! Lumayan kan? Semuanya terpulang kepada kita untuk menentukan berapa bilangan pelanggan yang kita inginkan setiap hari.


BUKAN SAHAJA INCOME DARI SERVICE SPA SAHAJA, MASIH ADA LAGI 5 PENJURU INCOME LAIN DENGAN BISNES SPA YANG KAMI TAWARKAN!!

Betul ke?? Of courselah sayang-sayang semua... dengan join kami, bukan sahaja instant cash dari service semata-mata yang anda akan dapat malah ada lagi 5 penjuru income lain yang akan berpusu-pusu masuk ke poket anda. Macamana tu?..ok, saya jelaskan sikit yer...

Untuk pengetahuan anda, kami menggunakan produk shaklee yang mana ianya dah dikenali serata dunia dan terjamin keselamatannya, semulajadi dan mesra alam. 

Gabungan sistem shaklee dan sistem spa kami menghasilkan 6  penjuru income keseluruhannya. Income tersebut ialah:

1. Instant Cash dari service spa
2. Untuk runcit dari jualan produk shaklee
3. Bonus dari shaklee
4. Rahsia
5. Rahsia
6. Rahsia

Tiga penjuru income lagi tu terpaksa dirahsiakan dan ianya akan dibongkarkan setelah anda join kami.


TESTIMONI

Apakata anda jamu mata dengan testimoni-testimoni yang dah berjaya jana pendapatan dengan bisnes home and mobile spa ni.












AKHIR KATA

In Sha Allah, sangatlah berbaloi jika anda join bisnes home and mobile spa kami. Bukan sahaja anda boleh menjana pendapatan, malah anda akan menambah nilai diri dengan ilmu kesihatan dan kecantikan.

So, tunggu apa lagi.. jangan bertangguh...keputusan anda hari ini akan mengubah kewangan anda di masa hadapan.


Berminat untuk join kami?? Hubungi saya segera di talian 019-6442032.


Noor Hazlira Abdul Rahman

Senior Supervisor Shaklee

Beautician TWB

019-6442032





















2 comments: